Torek Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Har trua jeg også! Alt går i riktig retning! Får håpe du blir klar til treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Joda, det går da riktig vei innimellom Gleder meg til våren nå, enda mere en før!!! Japp, hadde vært smooth d Tore Får ta GS 4.juni, Vikingeskipet 11.juni og E30Meet 19.juni?? Hadde vært en grei turné Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Hva skjer på Vikingskipet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Hyyyysj Må ikke røpe felga før du har fått de hjem fra tyskland, å nei det er ikke oz felga jeg har til salgs for de som tror det. Blir nokk råbra dette Har trua jeg også! Alt går i riktig retning! Får håpe du blir klar til treff Joda, det går da riktig vei innimellom Gleder meg til våren nå, enda mere en før!!! Japp, hadde vært smooth d Tore Får ta GS 4.juni, Vikingeskipet 11.juni og E30Meet 19.juni?? Hadde vært en grei turné Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Hva skjer på Vikingskipet? Acdelingstreff for CCN viewtopic.php?f=9&t=152638 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Synes det bare har gått i riktig retning hele tiden jeg, etter at du bestemte deg for å dra av sideskjørtene og m3-speila du hadde Ja, det høres ut som en bra plan! Det hadde vært moro å hilse på under GS-treffet! Så, når skal du legge ut bilde av felga du har planer om?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Gratulerer med nye rims!! Dette blir "bærre lækkert" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Blir kanon dette! Ikke mange som kjører tre-eika felger på E30, one of a kind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Synes det bare har gått i riktig retning hele tiden jeg, etter at du bestemte deg for å dra av sideskjørtene og m3-speila du hadde Ja, det høres ut som en bra plan! Det hadde vært moro å hilse på under GS-treffet! Så, når skal du legge ut bilde av felga du har planer om?? Joda, du har for så vidt rett der Sideskjørta er historie, speila blir bytta når jeg kommer hjem fra sjøen Jaah, vært knallplan Mm, GS-treffet må dere komme på, både du og Anders og Frank Hadde vært epic Hehe, kommer kanskje en liten teaser etterhvert Men ikke riktig enda. Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg Gratulerer med nye rims!! Dette blir "bærre lækkert" Dette kan ligge an til å bli bra ja Blir kanon dette! Ikke mange som kjører tre-eika felger på E30, one of a kind Jeg døøøør!!! 3-delte 3-eika.. Tenk så fæææælt det hadde vært da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Hadde vært utrolig kult om du dukket opp på Vikingeskipet, Jørgen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Ja, vi er veldig gira på det alle 3 Heheheee..ser den. Ikke lett å holde sånt hemmelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Ja, hadde vært kult det, Mads Høres bra ut Tore!! Hehe, nei det er ikke det.. Men de må nok nærme seg/være i Norge før det skjer noe med navn og str ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Ale tre(eiker) mener du vel, Tore? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Er det nå jeg skal legge ut bilder Jørgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Hva skal du legge ut bilder av da? De 3-eika kule hjula ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå