Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Joda, det går da riktig vei innimellom ;)

Gleder meg til våren nå, enda mere en før!!! Japp, hadde vært smooth d Tore ;) Får ta GS 4.juni, Vikingeskipet 11.juni og E30Meet 19.juni?? Hadde vært en grei turné 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyyyysj :D Må ikke røpe felga før du har fått de hjem fra tyskland, å nei det er ikke oz felga jeg har til salgs for de som tror det.

Blir nokk råbra dette :applause:

8)8)8)8)

Har trua jeg også! Alt går i riktig retning! :) Får håpe du blir klar til treff ;)

Joda, det går da riktig vei innimellom ;)

Gleder meg til våren nå, enda mere en før!!! Japp, hadde vært smooth d Tore ;) Får ta GS 4.juni, Vikingeskipet 11.juni og E30Meet 19.juni?? Hadde vært en grei turné 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det bare har gått i riktig retning hele tiden jeg, etter at du bestemte deg for å dra av sideskjørtene og m3-speila du hadde ;)

Ja, det høres ut som en bra plan! :) Det hadde vært moro å hilse på under GS-treffet! :)

Så, når skal du legge ut bilde av felga du har planer om?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det bare har gått i riktig retning hele tiden jeg, etter at du bestemte deg for å dra av sideskjørtene og m3-speila du hadde ;)

Ja, det høres ut som en bra plan! :) Det hadde vært moro å hilse på under GS-treffet! :)

Så, når skal du legge ut bilde av felga du har planer om?? ;)

Joda, du har for så vidt rett der :) Sideskjørta er historie, speila blir bytta når jeg kommer hjem fra sjøen ;)

Jaah, vært knallplan ;) Mm, GS-treffet må dere komme på, både du og Anders og Frank :) Hadde vært epic 8)

Hehe, kommer kanskje en liten teaser etterhvert ;) Men ikke riktig enda. Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg :mrgreen:

Gratulerer med nye rims!! Dette blir "bærre lækkert" :applause:

Dette kan ligge an til å bli bra ja ;)

Blir kanon dette! Ikke mange som kjører tre-eika felger på E30, one of a kind :D

:lol::lol::lol::lol::lol:

Jeg døøøør!!! 3-delte 3-eika..:lol: Tenk så fæææælt det hadde vært da :twisted::twisted::twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...