Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
kunne jo ha testet disse og du da ...hehe

trur også disse hadde blitt fete på en rød E-30 :-)

sl58waig3oqf9ladmu1o.jpg

13i7nvvwnfe7l9cicrmz.jpg

Som i at jeg kommer på Bud og tester de og dere tar bilder? :mrgreen: Eller at jeg kjøper de? 8)

Disse hadde nok blit fete på E30 ja 8)

• Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Bendiksen har får vel kanskje nye Lenzo-hjul til overs nå ettersom han har oppgradert? Dersom du vurderer kjøp ja, testing blir jo noe annet :wink:

Skrevet
Bendiksen har får vel kanskje nye Lenzo-hjul til overs nå ettersom han har oppgradert? Dersom du vurderer kjøp ja, testing blir jo noe annet :wink:

Lenzo-hjula er i 16, så de kommer aldri på min bil.. Dessuten er de bare 7,5 foran de..;)

8) test bil ja hmm ...

Bare si fra det 8) Kan jo hende jeg blir fristet også :lol: Bare synd det ikke er 10" bak! Eller i alle fall 9,5".

Skrevet
Lenzo-hjula er i 16, så de kommer aldri på min bil.. Dessuten er de bare 7,5 foran de..;)

Stemmer det, er vel Tørud som har breie foran også. Men 16" blir kanskje litt smått ja :wink:

Skrevet

Jepp, han har 9x16 rundt om..:) Mjaa, har jo 16", som er forholdsvis breie og lite ET, så er uaktuelt og gå ned noe ja ;)

Skrevet

Synes du skal beholde Oz`ene nå når du først har fått tak i dem. Fin design det :)

Men testing av felger på GS med påfølgende photoshoot hadde ikke vært å forakte da. Interessant å se andre alternativer :)

Skrevet

OZ`ene drar nok ingen vei :) Men, holder jo på å lete etter nye rims til neste sesong da.. De blir nok i 17".. Så om du kommer over noe som evt er intr fra Ebay eller utenlandske sider, så gi meg et hint på PM..;)

Må være skrudde hjul.. I 17", og ikke mindre enn 8" foran og 9" bak ;) Så lite ET som mulig :wink:

Neida, hadde vært moro å prøvd de, for å se :) Er jo ikke akkurat negativ til slike felger med det utseende 8)

Skrevet

Har autosøk på eBay på flere gunstige felgprodusenter, så jeg skal si fra dersom det dukker opp noe potensielt ja :wink:

Skrevet

Jaa, er det.. Har latt være å se siste to mnd`n, for min egen del :lol:

Forresten gjort en god gjerning i dag: Knekt et sett med lyktesenkere i 8 biter og kasta i boss :headbang:

Skrevet
klar for shoot da ?

Bare si fra det..:) Men som sagt, må få litt tid på meg, så jeg kan samkjøre høy og lavvann.. Kommer meg ikke med ferga med mindre det er 1-2timer før og etter høyvann :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...