Jørgen Lie Skrevet August 22, 2011 Forfatter Share Skrevet August 22, 2011 kunne jo ha testet disse og du da ...hehetrur også disse hadde blitt fete på en rød E-30 Som i at jeg kommer på Bud og tester de og dere tar bilder? Eller at jeg kjøper de? Disse hadde nok blit fete på E30 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 Bendiksen har får vel kanskje nye Lenzo-hjul til overs nå ettersom han har oppgradert? Dersom du vurderer kjøp ja, testing blir jo noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 test bil ja hmm ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 Hvile dimensjoner har du i de felgene? Morgan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 22, 2011 Forfatter Share Skrevet August 22, 2011 Bendiksen har får vel kanskje nye Lenzo-hjul til overs nå ettersom han har oppgradert? Dersom du vurderer kjøp ja, testing blir jo noe annet Lenzo-hjula er i 16, så de kommer aldri på min bil.. Dessuten er de bare 7,5 foran de.. test bil ja hmm ... Bare si fra det Kan jo hende jeg blir fristet også Bare synd det ikke er 10" bak! Eller i alle fall 9,5". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 Lenzo-hjula er i 16, så de kommer aldri på min bil.. Dessuten er de bare 7,5 foran de.. Stemmer det, er vel Tørud som har breie foran også. Men 16" blir kanskje litt smått ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 22, 2011 Forfatter Share Skrevet August 22, 2011 Jepp, han har 9x16 rundt om.. Mjaa, har jo 16", som er forholdsvis breie og lite ET, så er uaktuelt og gå ned noe ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 Synes du skal beholde Oz`ene nå når du først har fått tak i dem. Fin design det Men testing av felger på GS med påfølgende photoshoot hadde ikke vært å forakte da. Interessant å se andre alternativer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 22, 2011 Forfatter Share Skrevet August 22, 2011 OZ`ene drar nok ingen vei Men, holder jo på å lete etter nye rims til neste sesong da.. De blir nok i 17".. Så om du kommer over noe som evt er intr fra Ebay eller utenlandske sider, så gi meg et hint på PM.. Må være skrudde hjul.. I 17", og ikke mindre enn 8" foran og 9" bak Så lite ET som mulig Neida, hadde vært moro å prøvd de, for å se Er jo ikke akkurat negativ til slike felger med det utseende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 Har autosøk på eBay på flere gunstige felgprodusenter, så jeg skal si fra dersom det dukker opp noe potensielt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 23, 2011 Forfatter Share Skrevet August 23, 2011 Høres ikke dumt ut Blir vel å sette inn støtet for fult med leting rett over nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Mye gromme hjul på ebay ja, mange som har gått alt for billig også i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 23, 2011 Forfatter Share Skrevet August 23, 2011 Jaa, er det.. Har latt være å se siste to mnd`n, for min egen del Forresten gjort en god gjerning i dag: Knekt et sett med lyktesenkere i 8 biter og kasta i boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 klar for shoot da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 26, 2011 Forfatter Share Skrevet August 26, 2011 klar for shoot da ? Bare si fra det.. Men som sagt, må få litt tid på meg, så jeg kan samkjøre høy og lavvann.. Kommer meg ikke med ferga med mindre det er 1-2timer før og etter høyvann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå