hermanoo90 Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Ble en tur på posten i dag Grattis! Fin den, hvilket merke?
Jørgen Lie Skrevet November 30, 2011 Forfatter Skrevet November 30, 2011 Ble en tur på posten i dag Grattis! Fin den, hvilket merke? Tror det heter Prieser Rustfritt "racing" grenrør, som d står så fint.. Kjøpte det egentlig bare for å prøve, og siden det var blankpolert..
hermanoo90 Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Ble en tur på posten i dag Grattis! Fin den, hvilket merke? Tror det heter Prieser Rustfritt "racing" grenrør, som d står så fint.. Kjøpte det egentlig bare for å prøve, og siden det var blankpolert.. blir nok bra detta!
Jørgen Lie Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Skrevet Desember 1, 2011 Håper det ja Fikk litt troa i sta, har satt på vinterdekk, og gjort den "kjørbar", i tilfelle jeg finner ut at jeg skal gjøre noe ila vinteren
matsrh Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Ble en tur på posten i dag Fett! Bare å sende videre til meg
Jørgen Lie Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Skrevet Desember 2, 2011 ATS-felgene som er vinterhjul Samme som sist sesong! Har satt inn bilen i garasjen nå foreløpig
minigris Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 De ATSene kan du sette på min Tror din kommer til å kle svarte stål felger meget bra
Jørgen Lie Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Skrevet Desember 2, 2011 Haha, E30'n din passer best med stål Gris Stemmer Mads
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå