Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du får sagt det Pedi, hehe :)

Sier det bare som det er. Det er det enkleste i hele verden for meg, jeg er jo en "tatle-geit" (vestlandsutrykk, sorry!)

Klart at det er en mengde andre flotte biler her inne, ingen tvil. Men det er ikke mange som både har en fin bil og får til et så bra bilde. Mange kroner er lagt ut på proffe photoshoots, uten at de har truffet mitt hjerte. Jeg snakker nå selvsagt om hva JEG liker å se, ikke hva proffene gjerne ser etter i et bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du har gjort noe riktig Jørgen.

Vi har alle forskjellig smak, noen liker E30 andre E21, E28 osv... Den regla går jo igjen hele veien. Men jeg synes det er viktig å si det en mener, og det bildet ditt satte meg virkelig ut. Jeg ØNSKER og DRØMMER virkelig om at jeg en gang får en bil som tar seg like godt ut som din - og havner på et bilde der lyssettingen, vinkelen osv klaffer 100%.

Jeg har ingen peiling på fotografering, men mange BMWer har jeg sett bilde av i mitt liv. Mange........ Og jeg VET når et bilde klaffer for meg. Kan ikke forklare det, men jeg vet...

Enkelt og greit: Gratulerer med et fantastisk bilde av en feiende flott bil!

Helt sikkert.. Personlig så liker jeg alle tre du nevner meget godt.

Jeg var nok ganske heldig med det bildet der, men å dra ut ved solopp/nedgang gjør mye godt jobben med lyset, da det er mest perfekt de tidene.. Her klaffet vel ganske mye på en gang, heldigvis.!

I alle fall kjekt og høre at det falt i smak hos flere, for det sa bare pang da jeg så det bildet der i sta. Ikke mye redigering som er gjort heller.

Nok en gang tusen takk!!

Sier det bare som det er. Det er det enkleste i hele verden for meg, jeg er jo en "tatle-geit" (vestlandsutrykk, sorry!)

Klart at det er en mengde andre flotte biler her inne, ingen tvil. Men det er ikke mange som både har en fin bil og får til et så bra bilde. Mange kroner er lagt ut på proffe photoshoots, uten at de har truffet mitt hjerte. Jeg snakker nå selvsagt om hva JEG liker å se, ikke hva proffene gjerne ser etter i et bilde.

Har nok et poeng der. Er ikke sikkert at dette hadde scoret særlig om noen proffe skulle dømt det. Det er vel også en personlig mening oppi det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Tore ;) Hehe, har ikke gidda og gjort noe med den, så kom den automatisk når jeg exporterte.;)

Godt nyttår til deg også!! Håper virkelig vi kan gjøre det ja :D Hadde ikke vært for mye forlangt etter skuffelsen i 2k11!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

stemmer det, men jeg er av den oppfattning av at leppa ikke passer E30 i det hele tatt. Ser så mye breiere og mer voldsom ut i front.

Ville nok satt på et kn filter og en annen eksos så jeg kunne kompansert for den ekstra "vekten" til sideskjørtene gitt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer det, men jeg er av den oppfattning av at leppa ikke passer E30 i det hele tatt. Ser så mye breiere og mer voldsom ut i front.

Ville nok satt på et kn filter og en annen eksos så jeg kunne kompansert for den ekstra "vekten" til sideskjørtene gitt. ;)

hehe sitter s62 i min nå. så effekt holder nok ei stønn. men alpina fronten blir hehe.

Alpina-fronten ser heftig ut, med eller uten sideskjørt, end of discussion!

helt eni :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...