Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jada, skal se over det neste gang jeg kommer hjem, om jeg rekker det.. Gla jeg fikk gjort det jeg har gjort denne turen.. Neste tur blir å hive ut/rydde hus til entreprenører starter i april med ombygging av hus. Så er det kurs, bursdager og fototur til Hornøya... Frister mere å sette den igjen opp til fattern, å la han finne ut av det :lol:

Rullebabben skal filmes når ny eksos er på plass, og gjerne front, samt hjul og KW`ene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Skjer ikke så mye om dagen, da jeg er på sjøen, men fikk i alle fall en hyggelig mail fra KOED nå :)

Dette er på vei nå

* 1 Styk 15220914 KW Gevindundervogn E30 51mm m/ABS

* 2 Styk 31211131297U Forhjulsleje E30 M/U ABS (501112)

* 2 Styk 31211125826U Møtrik, M24X1,5MM

* 2 Styk 31211126790 Støvring ved forhjulsleje

* 2 Styk 31211130125 Kapsel E30 forhjulsleje

* 1 Styk FKFWBX1 Bumpstopsæt, for (simpel)

* 2 Styk 51911052271 Lakspray, set med lak, "hellrot 314"

* 5 Styk 51451916579 Clips til pap under rat (stor / mørk)

* 5 Styk 51451914869 Clips til pap under rat (lille / mørk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, får se hva jeg rekker når jeg kommer hjem! Skal starte å rydde ut halve huset til det delvis skal rives og bygges på/om, samt MC-kurs og fototur langt pokkerivold oppå Finnmarka, så vet ikke om tiden strekker til :)

Fikk i alle fall lagt farge, våtslipt, lagt flere lag med farge, samt 4 lag klarlakk før jeg dro ut gjennom døra.:)

Har egentlig ikke lyst til å publisere noe før "RS`ene" er kommet på, bilen lagt i bakken og årets utseende er klart... Men jeg klarer vel sikkert ikke holde meg uansett :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker vel stort sett alt du gjør, så skulle ikke forundre meg om jeg liker det neste du kommer med også!! 8)

Jeg er enkel slik.. Men, som sagt så skal jeg nok få overbevist deg til å like den nye søte plogen min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo grønt gras jo!!! :(

Grønt fra i fjor det der :lol:

Finnes ikke ord for hvor misunnelig det går an å bli på den bilen din, Jørgen. Spent på hvordan den blir nå!

Ja, gleder meg til å få montert alt nå etterhvert :) Bestilte dekk til RS`ene også i går.. Så kanskje til og med de blir montert neste fritur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...