|Ole| Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Fort att når man får bevegelse i ting att det løsne, ellers er det jo kanskje vert å sjekke bensintrykket sjølv om eg tviler på det er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 eg tipper blåst toppakning.. ta komp test. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Joda, men ledningsnettet rører da ikkje stort på seg? Hehe, neida, skjønner hva du mener.. Mja, d ble nevnt av gammlingen i går også, men, jaja, skal jo aldri si aldri.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 eg tipper blåst toppakning..ta komp test. Det tipper ikke jeg, siden denne feilen var på forrige motor som hadde samme ledningsnett, innsug, fuelrail, dyser, hjerne, girkasse og følere på kassa.. Motoren jeg har i nå fungerte 100% da den ble tatt ut, så det tror jeg nok ikke er tilfellet heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Er nok et tenningsproblem på min. Å som du sier det er ikke toppakning, for den har jeg nettopp bytta Kjøpte 4 nye plugger siden dem ikke hadde 6, å nå går den finere, høres ut som at den tenner bedre nå. Men den går fortsatt ikke helt fint, så får prøve å kjøpe 2 plugger til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Er nok et tenningsproblem på min. Å som du sier det er ikke toppakning, for den har jeg nettopp bytta Kjøpte 4 nye plugger siden dem ikke hadde 6, å nå går den finere, høres ut som at den tenner bedre nå. Men den går fortsatt ikke helt fint, så får prøve å kjøpe 2 plugger til Lurt å kjøpte to til ja for den kan tenne feil/ikke gå optimalt om ikke alle er like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Jepp. Håper det er feilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Da har jeg sjekket: Ohmet følere på kassa samt prøvd å bytte plass. Ohmet hennholdsvis 839 og 852ohm. Jeg vet at den er riktig huket, for det sjekket jeg da jeg monterte motor. Rotorlokk og fordeler er ny. Coil er også i inntakt. Har prøvd en annen hjerne, same shit. Sjekket over vakuum og sjekket falskluft. Plugger er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Bensin systemet da? Sjølv om eg synst det hadde vert rart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Det lukter litt bensin, som om d ikke er forbrent, og om den hadde fått for lite bensin så skulle den kanskje dødd ut i stedet for at den antenner når jeg f.eks slepper gassen slik at d smeller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Ok, har du prøvd ein anna coil? Ser du har sjekka den men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Har prøvd to andre coiler utenom den som står i nå.. SÅ ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Følerne skal ha 960 + - 96 ohm, så det er noe lavt det du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Men du har fortsatt ikke kjøpt helt nye plugger? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Har aldri vert borti att det der har skjedd pga pluggfjusk på M20... Eg sette ein fing på dårleg kontakt ein plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå