|Ole| Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Gått over de i den grad at jeg har sjekket de for skader, og at de sitter skikkerlig på pluggene ja.. Eg ville prøvd andre kabler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Jaa, tjaa, pluggene har jo gnist da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 hm, skyter den å smeller når du gir gass da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Ja, er da den fusker/smeller.. På tomgang jager den "bare".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Har ikke mye greie på E30, men lambdasonde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Har ikke lamda på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Hehe ok. Im out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 min jaga og smalt da var det rotor og fordelerlokk selvom mine var tørre og fine, så fort jeg kjøpte nye av disse så hjalp det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Har jo prøvd annen rotor og annet fordelerlokk også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Har du bytta btr da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Pluggene kan jo ha gnist, eg tenker meir på overslag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Har ikke mye greie på E30, men lambdasonde? hvorfor nevner alle lambda hele tiden? eneste du merker om den er deff er lugging og høyere bensinforbrukt på javn kjøring. den er IKKE i funksjon før 60-65 grader vanntemp, ikke over 3000rpm og ikke ved 70% eller mer gass. den er kun i funksjon ved "cruising" og jevn fart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Ville faktisk prøvd annen tomgangsregulator. Hadde mange rare problemer med min pga den. Kuttet under kjøring, jaget innimellom og dro av seg selv til tider. Verdt et forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Har du prøvd et annet el nett nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Har du bytta btr da? Jepps... Ville faktisk prøvd annen tomgangsregulator. Hadde mange rare problemer med min pga den. Kuttet under kjøring, jaget innimellom og dro av seg selv til tider. Verdt et forsøk. Skal prøve og bytte den også ja.. Verd et forsøk.! Har du prøvd et annet el nett nå da? Ja, bytta elnett på mandag.. Akkurat samme oppførsel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå