Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ta deg sammen nå Jørgen! Kan ikke selge denne vettu! ;)

Jeg er leiiiii.... Men neiiii, skal ikke selge.. I alle fall ikke alt er på stell ;)

Ikkje selg, tru meg du kjem til å angre. Eg har angra på alle E30`ene eg har solgt uansett stand...

Hehe, samme her..:lol: Sikkert en grunn til at det alltid har kommet en ny etter salg av en annen ;)

selger du den, så ringer jeg somaliske pirater og ber dem skyte ned skipet du jobber på, VÅG Å SELGE!!!!!

Hahaha, tulling :lol:

Han bygger om huset, å funnet seg kvinne, så bilen blir vell solgt snart! :P

Så ombygging av hus, samt dame kvalifiserer til salg? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bygger om huset, å funnet seg kvinne, så bilen blir vell solgt snart! :P

Det er når barn kommer i bilde at bilene har en tendens til å forsvinne :P....

neida har 2 unger jeg og kone

og og 4 biler hvorav 3 kosebiler :P:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Back on topic: Hva er det du IKKE har prøvd nå, når det gjelder feilsøkingen?

Tja, si det? Vet faktisk ikke.. Diagnose.. Driver å får skaffet noe her nå kanskje.. En slik sak som får opp feilkoder på et display, så går du i en bok å leser hva det er.. Tilhører litt eldre biler etter som jeg forstod..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30"n er vell så gammel att den ikke har obd2 :) men jeg har ett diagnoseprogram som du bruker på pc.. Dn skal funke på e30 car soft 2 tror i d heite.. Vill du teste d så kan i sende d til deg?

Mja, har jo den store runde jeg da, som er på facelift-nettet.. Hva/hvordan fungerer d der da? Har null peiling på slikt, men hjelp motas selvfølgelig med takk! :)

er ikke tappen på svinghjulet som har løsna? hakke lest så mye her hva som har skjedd jeg men. har en tendens til og knekke av den tappen og da fyrer den ikke hvertfall. forutsatt at du har preface motor da.

Har preface-motor ja, men nå har jeg oppsett med triggerhjul og triggersensor foran med facelift ledningsnett.. Det som alle bruker for å få dette oppsettet til å gå.. Men den startet jo faktisk å gikk med preface og følere på kassa, bare at jeg ikke fikk mere enn 2500-3000omdr..

Etter jeg byttet til faceliftnett så tar den etter, men den starter ikke å går for egen maskin.. Tenner litt å putrer når jeg kinner..

Får ikke start nå?? Plagdes ikke du bare med at den kutta på 2000rpm?

Får den ikke til å starte å gå etter at jeg bytett til facelift ledningsnett nei.. Snakket med S.Arvesen her inne, og han mente at det aldri ville gå skikkelig med preface ledningsnett og følere på kassa, så dro bort til delebilen til minigris og reiv av d jeg mangla der..

Selg driten :P

Huggern neste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...