316 Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Tviler vel ikke på at den bakstillinga spiser hjul nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Jeg stemmer for Hartgefelgene til Leif Harald på denne bilen ja!!Kronerulling?? Hehe Ja de hadde vært råååfete på bilen, ingen tvil om det.. Og kronerulling må du gjerne starte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Veldigveldig fin bil du har Så du var ute i goood tid før treffet! Jaa, kom i 10-tiden. Var med å hjelpa til med litt småtterier før det begynte å komme biler. Jepp, samme her. Jeg som var den yngste av sjåførene på E39 520i Touringen som kjørte autoslalom, noen grunn til at ikke du kjørte eller? Aha, d var deg ja Ja, den største grunnen var nok at jeg hadde subbene baki, så hadde nok hat x-antall utoverbulker om jeg hadde kjørt der Men vært arti å prøvd en gang ja.. Får se til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Tviler vel ikke på at den bakstillinga spiser hjul nei Når det er sagt da, så sliter den faktisk mindre enn det har gjort på de andre 7 E30`ene jeg har hatt!! Var av med ene bakhjulet i går, for det lekker litt luft, så var ikke så mye slitt enda.. Men har kjørt en del KM siden dekka ble montert for ca 1mnd siden.. Var slitt mellom skrifta å selve banen.. Må bare regne med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 Da blir det snart M-tech 1 ratt i gullet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Jeg stemmer for Hartgefelgene til Leif Harald på denne bilen ja!!Kronerulling?? Hehe Ja de hadde vært råååfete på bilen, ingen tvil om det.. Og kronerulling må du gjerne starte Hehe, er fete felger. men dyre også Har kjøpt meg azev jeg også nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 Jeg stemmer for Hartgefelgene til Leif Harald på denne bilen ja!!Kronerulling?? Hehe Ja de hadde vært råååfete på bilen, ingen tvil om det.. Og kronerulling må du gjerne starte Hehe, er fete felger. men dyre også Har kjøpt meg azev jeg også nå Man kommer vel ikke bort i fra at fete felger som regel koster skjorta og halve buksa mm?? blir bra Vet du noe om ET på felgene?? Står ingen plass på mine allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 Slenger ut litt bilder i forbindelse med "vår-rengjøringen" helga før CCN-treffet i Molde.. Plukket av fangere, listverk og grill for litt mere grundig rengjøring.. Startet med å plukke ned front / grill Videre måtte bakfangeren av Avfetting på gang.. Motorrommet ble jo ikke så halvgæærnt Begynner å bli rent Tørking Vasking av deler Rene fine Startec-lyktene mine Tåler enda litt mere senk forran Lakkerte lister på dører/skjermer samt grill og nyrer(midlertidig løsning!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 Takk for det SondreLM.. Da har jeg vært å vaska av gullet til GS-treffet på Bud i morgen... Har også vært å henta meg tårnstag for montering over dempertårn bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 var jo meget strøken denne her ja.. hvordan felger er det som sitter på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 var jo meget strøken denne her ja.. hvordan felger er det som sitter på den? Joda, den er ikke så aller værst denne her Sitter 7,5-9x16" Azev A, med 205-40 dekk rundt om . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2010 Da har jeg fått montert M-tech stoler forran Førerstolen er slitt, men jeg skal få trekt opp sitteputa slik at den ser bedre ut Bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Bilder må komme ja:p Se de ''fine'' stolene Fikk du fiksa vippen på førerstol da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2010 Bilder må komme ja:p Se de ''fine'' stolene Fikk du fiksa vippen på førerstol da? Hehe, skal trekke om sitteputene når skolen er ferdig Nei, gadd ikke se på d.. Bedre at dama må ut å vippe sin stol, så jeg kan få sitte i fred om folk skal baki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå