Jørgen Lie Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 Joda, har muligheter til tralle.. Så i værste fall kunne jeg jo gjort det da.. Men skal prøve noen muligheter her hjemme først tenkte jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Hehe, må da vel gå an å få start på bilen fordi om jeg ikke kjører til sunnmøre med den Meeeen, hadde jeg hatt tralle og bil til å dra med hadde jeg nok kanskje tatt turen, for nå begynner jeg å bli sabla lei... jeg får ta turen bortover å få liv i den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 Ja, velkommen skal du være, Morten!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 hvordan går det her nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Joo, her går det i husprosjekt og alt annet enn bil for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 +1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Hær å.. Havarert dynamo i m5"n å så no e i like lekbil laus som du:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 hvor lenge har denne stått "uten start"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 Siden i mai, "uten start", men er vel litt over et halvt år siden jeg bytta maskin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 vedder på at det er noe så banalt som "løs ledning i tenningslåsen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 Mjæ, vet ikke om akkurat det er problemet Den kinner, har gnist, og får i alle fall delvis bensin ( sist jeg sjekket fikk bare halvparten av sylindrene bensin).. Bare jeg hadde hatt tid til å sett på det snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i! Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Mjæ, vet ikke om akkurat det er problemet Den kinner, har gnist, og får i alle fall delvis bensin ( sist jeg sjekket fikk bare halvparten av sylindrene bensin).. Bare jeg hadde hatt tid til å sett på det snart.. Sikker på bensinpumpa di fungerer optimalt? Har vært borti den ikke mater skikkelig eventuellt sjekk bensinpunperele og sikring 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Juli 15, 2012 Share Skrevet Juli 15, 2012 Hadde du prøvd å bytte BTR? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 15, 2012 Share Skrevet Juli 15, 2012 Min hadde noe av det samme, der var det brudd inni ledningsnettet et sted.. Var bare noe lite ett-eller-annet med brudd i seg. Håper du får denne på vegen snart Ellers må jeg nesten bare kjøpe den av deg for en symbolsk sum.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 Mjæ, vet ikke om akkurat det er problemet Den kinner, har gnist, og får i alle fall delvis bensin ( sist jeg sjekket fikk bare halvparten av sylindrene bensin).. Bare jeg hadde hatt tid til å sett på det snart.. Sikker på bensinpumpa di fungerer optimalt? Har vært borti den ikke mater skikkelig eventuellt sjekk bensinpunperele og sikring 11 Leverer nok bensin ja.. Har ikke sjekka pumpa videre, siden den leverer Alle sikringer er hele Hadde du prøvd å bytte BTR? Japp, prøvd 3 stk.. Min hadde noe av det samme, der var det brudd inni ledningsnettet et sted.. Var bare noe lite ett-eller-annet med brudd i seg. Håper du får denne på vegen snart Ellers må jeg nesten bare kjøpe den av deg for en symbolsk sum.. Skal sjekke etter brudd når jeg får tid og ork.. FIkk en oppskrift her fra en annen en på forumet som jeg må prøve.. Har bare ikke hatt tid.. Hva er en symbolsk sum da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå