Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, må da vel gå an å få start på bilen fordi om jeg ikke kjører til sunnmøre med den ;) Meeeen, hadde jeg hatt tralle og bil til å dra med hadde jeg nok kanskje tatt turen, for nå begynner jeg å bli sabla lei...

jeg får ta turen bortover å få liv i den da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mjæ, vet ikke om akkurat det er problemet ;) Den kinner, har gnist, og får i alle fall delvis bensin ( sist jeg sjekket fikk bare halvparten av sylindrene bensin).. Bare jeg hadde hatt tid til å sett på det snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mjæ, vet ikke om akkurat det er problemet ;) Den kinner, har gnist, og får i alle fall delvis bensin ( sist jeg sjekket fikk bare halvparten av sylindrene bensin).. Bare jeg hadde hatt tid til å sett på det snart..

Sikker på bensinpumpa di fungerer optimalt? Har vært borti den ikke mater skikkelig :) eventuellt sjekk bensinpunperele og sikring 11 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mjæ, vet ikke om akkurat det er problemet ;) Den kinner, har gnist, og får i alle fall delvis bensin ( sist jeg sjekket fikk bare halvparten av sylindrene bensin).. Bare jeg hadde hatt tid til å sett på det snart..

Sikker på bensinpumpa di fungerer optimalt? Har vært borti den ikke mater skikkelig :) eventuellt sjekk bensinpunperele og sikring 11 :)

Leverer nok bensin ja.. Har ikke sjekka pumpa videre, siden den leverer :) Alle sikringer er hele ;)

Hadde du prøvd å bytte BTR?

Japp, prøvd 3 stk..

Min hadde noe av det samme, der var det brudd inni ledningsnettet et sted.. Var bare noe lite ett-eller-annet med brudd i seg. Håper du får denne på vegen snart :( Ellers må jeg nesten bare kjøpe den av deg for en symbolsk sum..

Skal sjekke etter brudd når jeg får tid og ork.. FIkk en oppskrift her fra en annen en på forumet som jeg må prøve.. Har bare ikke hatt tid.. Hva er en symbolsk sum da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...