Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

Hjernen som jeg fikk med faceliftnett: 0 261 200 380

Den ødela jeg vel da jeg kobla ene jording på batteriet før første prøvestart med faceliftnett..

Nå har jeg nytt og bra faceliftnett, uten brente ledninger, og hjerne fra 320 toruring med samme nr bare 381 til slutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Se over det gamle ledningsnettet ditt. Jord til tps som var mitt ptoblem for kuttinga. Oransje og brun ledning :)

Detta skulle vel funke på kuttinga, jørgen? ;)

Ja men hva er jord til TPS da?? TPS`n står jo under gasspjeldet.. Den har kontakt i seg.. hva mere er det der da, og hva skal jordes??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder en finger på for mye bensin som jeg sa ista jørgen. Kanskje vi skulle fått tak i en B25 hjerne og justert lmm igjen? For dere holdt vell på å justere den? Så får vi prøve å skifte tempføler og btr. Så vi har utelukket det igjen.. Den får for mye bensin mener jeg når pluggene er kullsvarte.. Men de er tørre da?:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se over det gamle ledningsnettet ditt. Jord til tps som var mitt ptoblem for kuttinga. Oransje og brun ledning :)

Detta skulle vel funke på kuttinga, jørgen? ;)

Ja men hva er jord til TPS da?? TPS`n står jo under gasspjeldet.. Den har kontakt i seg.. hva mere er det der da, og hva skal jordes??

Hvis du drar ut kontakten til tps, så tar du vekk strømpen som ligger utenfor kontakten. Der ser du alle 3 ledningene som går inn på den. Nummer 2 ( i midten ) er jord. Denne er oransje og brun. Pin 19 på hjernen er samme ledning. Ta multimeter på kontakten ( merk i midten) og nummer 19 på hjernen. Piper det da så er den god. Sjekk de andre ledningene og til tps :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder en finger på for mye bensin som jeg sa ista jørgen. Kanskje vi skulle fått tak i en B25 hjerne og justert lmm igjen? For dere holdt vell på å justere den? Så får vi prøve å skifte tempføler og btr. Så vi har utelukket det igjen.. Den får for mye bensin mener jeg når pluggene er kullsvarte.. Men de er tørre da?:s

Husk att bensin fordamper veldig fort, her skjer det jo ei forbrenning siden han har start...

Sjekk retur om den er tett eller har fått ein knekk ein plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder en finger på for mye bensin som jeg sa ista jørgen. Kanskje vi skulle fått tak i en B25 hjerne og justert lmm igjen? For dere holdt vell på å justere den? Så får vi prøve å skifte tempføler og btr. Så vi har utelukket det igjen.. Den får for mye bensin mener jeg når pluggene er kullsvarte.. Men de er tørre da?:s

Nesten så jeg lurer på om den får for lite jeg.. Om den hadde fått for mye, skulle den ikke dødd ut da? LMM er justert tilbake til der den heletiden har vært. Så den er ikke borthora.. Men en b25 hjerne hadde nok ikke skadet, selv om bilen også nå starter med b20 hjerne.

Hvis du drar ut kontakten til tps, så tar du vekk strømpen som ligger utenfor kontakten. Der ser du alle 3 ledningene som går inn på den. Nummer 2 ( i midten ) er jord. Denne er oransje og brun. Pin 19 på hjernen er samme ledning. Ta multimeter på kontakten ( merk i midten) og nummer 19 på hjernen. Piper det da så er den god. Sjekk de andre ledningene og til tps :)

Skjønner.. Kan godt prøve det i morgen (eller kanskje til og med etterpå).. Men har prøvd to forskjellige TPS`er, så vet ikke helt om jeg tror den har noe med d og gjøre egentlig..

Husk att bensin fordamper veldig fort, her skjer det jo ei forbrenning siden han har start...

Sjekk retur om den er tett eller har fått ein knekk ein plass...

Tror kanskje jeg må gå bensinsystemet mere i sømene ja.. Pluggene er tørre.. Så forbrent blir den nok..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...