Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilder må komme ja:p Se de ''fine'' stolene :P Fikk du fiksa vippen på førerstol da?

Hehe, skal trekke om sitteputene når skolen er ferdig :) Nei, gadd ikke se på d.. Bedre at dama må ut å vippe sin stol, så jeg kan få sitte i fred om folk skal baki :mrgreen:

Haha :P Latsabb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder må komme ja:p Se de ''fine'' stolene :P Fikk du fiksa vippen på førerstol da?

Hehe, skal trekke om sitteputene når skolen er ferdig :) Nei, gadd ikke se på d.. Bedre at dama må ut å vippe sin stol, så jeg kan få sitte i fred om folk skal baki :mrgreen:

Haha :P Latsabb.

pass deg gitt !! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir lekkert med nye stoler 8) Hva med å lakkere toppdekselet sort? Gjorde det på ix'en og synes det gjorde en haug av forskjell på utseende i motorrommet.

Jaa, å myyyye bedre å sitte i :) Mja, har gjort meg opp noen tanker om motorrommet egentlig.. Om det ikke blir "helrenovering" i vinter, så komme nok uansett motor til å bli tatt ut å motorrommet shine`t fullstendig :) Ser for meg et veldig strøkent ett med nye slanger, vaske og evt lakkere blokka, å da også toppdeksel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å ha planer ;) Når jeg tenker meg om tror jeg jeg venter med stolene til høsten når bilen settes inn, å trekke de i svart skinn i stedet :mrgreen: Det hørtes ut som en god plan for meg 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin pris for å trekke om de stolene der. Kostet meg 3600,- for alle trekka for en stol.

Mm?? Men, nå har det seg slik at jeg har en kjenning som snart skal begynne på Ekornes på Sunnmøre, så tenker nok at jeg slipper å bruke så mye som det bare for trekka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er endelig det etterlengtede M-tech1 rattet montert også ;) Blir bilde etterhvert. Mangler egentlig bare sideskjørt, og muuuligens vingen (litt usikker på den) før jeg har komplett M-tech1 bil :mrgreen:

Fremover nå er det jobbing og nybil som gjelder.. Driver å leter etter nyere 3-serie. I utgangspunktet E46 320/330d, men har fått mer å mer øynene oppe for E90/91 egentlig..

Funnet to biler som er litt av interesse egentlig:

Den første her har full M-pakke, sportsinteriør, 6-trinns og har 1.8d (2.0) 122hk.

ii7u7tsbb48brtjxy6c7.jpg

Har også sett litt på denne, som har skinn, navi-pakke med skjerm i dashbord, 6-trinns og 2.0d 163hk. Full "M3"-look, med 2x2 eksos. Litt usikker på felgene her, men de byttes da kjapt 8)

wv78hl0qmt8rdtguf3ej.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vikebil sin den siste der? Kjørte forbi den idag, så veldig bra ut! Fin med de felgene også, passet bra til bilen :) Gikk ikke ut ifra bilen, så studerte ikke så altfor nøye :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vikebil sin den siste der? Kjørte forbi den idag, så veldig bra ut! Fin med de felgene også, passet bra til bilen :) Gikk ikke ut ifra bilen, så studerte ikke så altfor nøye :P

Stemmer d ja :) Håper på å komme meg på havet så raskt som mulig nå med fast jobb, så begynner letinga for fult :mrgreen: Har dialog med to importører også ang bil.. Så vi får se. Nybil blir det i løpet av sommeren/høsten uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...