316 Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Nei, han hadde problemer med den gamle motoren også, så det må være noe felles... Mao ikke problemer med selve motoren(e). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Bensintilførsel, ledningsnett, tenning... Evnt jording, hva kan en dårlig jording forårsake? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Tett eksos ja, det tror jeg faktisk ikke er sjekket! Faen så rart dette altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 Problemet var på den motoren som sto i før også.! Alt er sjekket.. Ikke huket feil.. Tett eksos?? Kan ikke forstå at min kjøring skulle tilsi tett eksos akkurat.. Rart ja Ståle.. Til gangs.. Vært innom Jøran og lånt med diagnose som jeg skal prøve i kveld når jeg kommer hjem..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Spent å høre hva som kommer opp der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 Utsatt til i morgen.. En smule med mygg ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Utsatt til i morgen.. En smule bakfull ennå. Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Haha, nei, vært rolig i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Hehe, da så. Håper du får funnet ut av problemet ditt kjapt som bare det, så du får nytt bilen igjen før snøen daler ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Prøvde diagnosesaken nå.. Men fikk ikke noe ut av den. Kom opp at bilen var for gammel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 herlig.... hva nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 .....ja hva nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Larsen-Racing har en slik diagnosesak som funka på bilen hans, mulig denne funker på din..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Putt i m3 3l;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Larsen-Racing har en slik diagnosesak som funka på bilen hans, mulig denne funker på din..? Tja, det skal jeg ikke si sikkert.. Sikkert litt enklere om jeg får et verksted her ute til å prøve da.. Putt i m3 3l;) For 17 gang: det skjer ikke M20 skal stå i denne, i alle fall så lenge jeg har den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå