Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

Hva om det er noe som går til jord som ikke skulle ha vært det? En kabel som er skadet, ligger nære metall osv? Hva med å ta ut alle sikringene som ikke har noe med motor å gjøre? Ut med sikringer for lys, radio, sentrallås? osv.. Litt lettere å eliminere da. Gir dynamo mere "strøm" ved høyere turtall? Kanskje når den gir mere vil ett overslag fra + til jord påvirke systemet, hvis en skadet ledning ligger og "gnisser" mot jord???

Har ikke overhode ikke peiling, bare kaster noen baller opp i lufta. :-)

Absolutt ingen dum tanke, fisken.! Men da vil det med andre ord si at dette er kabler som tilhører bilens ledningsnett, og ikke motorledningsnettet, siden jeg har mitt 4 el.nett på der nå.

Men om noen ledninger hadde skapt gnisinger og ligget i jord, skulle det ikke da gått en sikring? Det som har med motorens oppstart og gange og gjøre er jo fra motorledningsnett til hjerne, samt fram til stikket som fører sammen motornett med el.nett, og den bunten som går til sikringsboksen.

Jeg har en plan om å få laget meg en "prøvelampe"-lignende sak for å sjekke alle ledninger som går inn i bilen, men dette har jeg ikke hatt tid til enda.. Det vil vel da eliminere bort eller vise om det er noen feil slik som du sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Som topic sier, så vurderes bilen solgt slik den står pr i dag. (Den som aldri skulle selges............)

Ta kontakt på PM, eller 909 85 402 for evt mere informasjon..

Har ikke tatt stilling til noe prisantydning, så det ønskes evt bud ut i fra hva kjøper ønsker skal være med på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann, skjerpings! Feigt å selge når du står fast ;) verksted <3

Tja, kan kanskje kalle det feigt.. Men sånn er det nå en gang.. Vi får se om det kan bli en verkstedrunde før den evt forlater gården..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vell bedre å heller sette den bort da en stund da, i en garasje love elns.. du kommer te å angre på alg uansett hva du mener!. å denner er relativt strøken vell?, lite rust osv.. å finne en e30 org m-tech 1 i sånn stand under 100 000 nå er vell nesten umulig.. å er nokk bare en bagatell som du plages med.. ta å se under dashbordet?, har sikkert gjort det, men alikavell.. burde bite tenna sammen og beholde denne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vell bedre å heller sette den bort da en stund da, i en garasje love elns.. du kommer te å angre på alg uansett hva du mener!. å denner er relativt strøken vell?, lite rust osv.. å finne en e30 org m-tech 1 i sånn stand under 100 000 nå er vell nesten umulig.. å er nokk bare en bagatell som du plages med.. ta å se under dashbordet?, har sikkert gjort det, men alikavell.. burde bite tenna sammen og beholde denne! :)

angre vil jeg nok gjøre ja..

Den er i relativt bra stand ja vil jeg påstå.. Ikke strøken, men absolutt et brukene kaross og utgangspunkt!

Ja, bagatell kan det være, men jeg finner det i alle fall ikke.. Har sett under dash'n ja, men ikke noe mere..

Vi får se hva som skjer, har fått en hel

masse PM, med i alle fall 2-3stk som virker over snittet intr i den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...