Jørgen Lie Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2010 Likte den nederste Jaa, feit bil.. men er ikke sikker på om jeg liker felgene.. Føler 20" og litt mer senk er riktig for min del Tror M6 hjul hadde vært småtøft på den der ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Meget pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Meget pen bil! Takk for d du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Da er første muntilgeksamen over, og den avsluttet jeg med å kjøre rett inn i teknisk kontroll !! Mangellappe på felger og "frieksos"..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Bt er veldig glad i eldre bmwer Du var nå heldig som bare fikk mangellapp Jeg ble sendt på full sjekk Skal inn den 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Kom en S14 200sx etter meg, han ble avskilta på stedet vistnok.. Vi dro fra skolen sammen, men han stakk inn å henta noe, så kom 5 min etter meg... blir nok litt skruing der fremover med bytting av div trimdeler osv til org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Biltilsynet har tydeligvis ikke sansen for musikk! Men er jo ikke store tinga de tok deg på, dette ordner du nok fort Håper biltilsynet en gang stopper meg i min E36, der finner de nok ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Biltilsynet har tydeligvis ikke sansen for musikk! Men er jo ikke store tinga de tok deg på, dette ordner du nok fort Håper biltilsynet en gang stopper meg i min E36, der finner de nok ingenting Jada.. Fikk beskjed om at bakdekkene mine kunna falle av i hard sving pga alt for smalt dekk i forhold til felg bl.a... kanskje sant d, men så hardt har ikke jeg tenkt å kjøre, å tror heller ikke jeg oppnår d i en unnamanøver i en evt sitasjon.. Trenger faktisk ikke på BT for å vise den heller igjen, men på et godkjent bilverksted, så d fikser vi fort ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Du var hvertfall heldig Jørgen Klarte sikkert å snakke deg fint ut av det og du tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 Tss, heldig, alt er i sin skjønneste orden, bortsett fra frieksos å de bakfelgene mine som vistnok var livsfarlig. Har forresten handla Coilovers i dag, så nå kan jeg endelig få ønsket høyde på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 Blir bra med justerbart Hvilken type da? Å pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2010 Blir bra med justerbart Hvilken type da? Å pris? Jaa, skal bli fint å få riktig høyde GT Cupline Fahrwerke er merket.. Har ikke hørt så veldig om det, men kom meg for øret at en del VW/Audi folk bruker dette på eldre biler. SKal bli spennende å se.. Prisen kom vel på hele 2500.- inkl frakt. Så kommer det vel en liten moms i tillegg, men han skulle skrive ned summen på pakken.. Er forøvrig fra en butikk/nettbutikk i Tyskland. Veldig hyggelig han jeg hadde kontakt med pr. mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 Blir bra med justerbart Hvilken type da? Å pris? Jaa, skal bli fint å få riktig høyde GT Cupline Fahrwerke er merket.. Har ikke hørt så veldig om det, men kom meg for øret at en del VW/Audi folk bruker dette på eldre biler. SKal bli spennende å se.. Prisen kom vel på hele 2500.- inkl frakt. Så kommer det vel en liten moms i tillegg, men han skulle skrive ned summen på pakken.. Er forøvrig fra en butikk/nettbutikk i Tyskland. Veldig hyggelig han jeg hadde kontakt med pr. mail Det var billig! Ikke tuv godkjent da regner jeg med? Hvor mye senker det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2010 Joda, med TUV papirer og alt 80mm (el 85?) forran og 65mm bak usikker på om det gjelder kun fjæra bak el om det er med justeringa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 Joda, med TUV papirer og alt 80mm (el 85?) forran og 65mm bak usikker på om det gjelder kun fjæra bak el om det er med justeringa.. hmm, da var jo det veldig billig. Er det rustfritt da? Så det ikke ruster opp om du tar deg e tur på salta veier Blir spennende å se det montert på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå