Jørgen Lie Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 Da har vi hatt en liten økt på gammelbilen min igjen.. Startet normalt, og går egentlig greit på tomgang. Har fått skaffet b25 hjerne, så den saken er biff. Når alt er koblet til, så fungerer den på tomgang, men er håpløs og kjøre. Tar man av kontakt til LMM, så kjører den bedre, og kan dra sakte turtall oppover en stund.. Gir man full gass, så fusker den/smeller.. Har byttet rotor, fordelerlokk og alle pluggledninger nå. . Føler vi er inne på noe nå, siden det fungerer mye bedre enn da jeg hadde den.. Noen som har noen tips til hva som videre kan sjekkes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Om den går bedre uten lmm, er ikke den kuk da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 Tja, det er jo det vi tenker litt, men han prøvde LMM`en fra Ole92 sin bil, å da var det akkurat det samme.. Den står jo på bil som går til daglig.. Så blir usikkre..:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Hmm, veldi merkelig det der.. Er det samme nr? Er vel noen nr som er like slik som hjerner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 Ja, har hjerner med forskjellige nr på seg.. Prøvd de fleste.. Den som står i nå kontra den som Ole92 har i sin har vel samme nr ja mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Faen så rart.. :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Tester dere komponenter som står på denne bilen på en annen bil for å se hvordan de oppfører seg der når dere først holder på med dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 Prøver deler som kommer fra bil som går ja noe annet hadde vel vært greit dødfødt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Men tester dere de delene dere tar av "problembilen" for å teste de på en fungerende bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Bygg om til 3 dobble webere!!... Men som 635csi sier kan det være lurt å teste delene dere tar av, kan jo være flere ting som kødder og ikke kun en del. Edit: har dere sjekket fargen på pluggene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 Men tester dere de delene dere tar av "problembilen" for å teste de på en fungerende bil? Det har vel vært gjort til en hvis grad ja tror jeg, men det skal jeg ikke si sikkert..! Det kan sikkert minigris svare nærmere på.. Som sagt så har han kommet en del hakk nærmere, så det må være på vei til en løsning nå..! Bygg om til 3 dobble webere!!...Men som 635csi sier kan det være lurt å teste delene dere tar av, kan jo være flere ting som kødder og ikke kun en del. Edit: har dere sjekket fargen på pluggene? Ja, det har du absolutt rett i.. Mener han sjekket pluggene på søndag.. Tror ikke det var noe ulumskt der. Eneste forskjell på bilen etter dette er at dne har fått riktig hjerne nå.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i! Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Men tester dere de delene dere tar av "problembilen" for å teste de på en fungerende bil? Det har vel vært gjort til en hvis grad ja tror jeg, men det skal jeg ikke si sikkert..! Det kan sikkert minigris svare nærmere på.. Som sagt så har han kommet en del hakk nærmere, så det må være på vei til en løsning nå..! Bygg om til 3 dobble webere!!...Men som 635csi sier kan det være lurt å teste delene dere tar av, kan jo være flere ting som kødder og ikke kun en del. Edit: har dere sjekket fargen på pluggene? Ja, det har du absolutt rett i.. Mener han sjekket pluggene på søndag.. Tror ikke det var noe ulumskt der. Eneste forskjell på bilen etter dette er at dne har fått riktig hjerne nå.! vist tennpluggene blir druknet av bensin så kan det oppstå kortsluttning i tennpluggen.spesiellt ngk plugger! vist ikke de er skiftet det er ikke mye som skal til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 LLM er fra 325?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 vist tennpluggene blir druknet av bensin så kan det oppstå kortsluttning i tennpluggen.spesiellt ngk plugger! vist ikke de er skiftet det er ikke mye som skal til. Nye tennplugger som står i! LLM er fra 325?! Det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Men sier ikke fargen noe om blandingsforholdet da? Er de svarte brune eller hvite? Om dere sjekker rett etter dere har prøvd å presse bilen kan jo det være mulig å lese ut noe der. De skal vel være lysebrune om alt er ok synes jeg å huske... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå