Jørgen Lie Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2010 Stemmer, de kommer nok til å passe utmerket Mm, er ikke mye som mangler for alt M-tech nå nei Håper han kompisen min har vingen ja, så regner jeg med at den blir montert, og værende Hehe, lyktesenkere har sikkert vært montert for lenge siden om jeg ville hatt d Mulig jeg kommer til å montere de bare for å få besøk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 Dette kommer til å heve inntrykket av bilen sett fra siden med flere hakk. Den er jo snart fullkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2010 Dette kommer til å heve inntrykket av bilen sett fra siden med flere hakk. Den er jo snart fullkommen Gleder meg til KNEKKE sideskjørta som står på nå å brenne de ja.. Mulig det blir en liten bildeserie av de Først må jeg pusse ned M-skjørta, å finne fargen på bilen. Lakkereren er på ferie nå, så blir vel ikke før om tidligst en mnd kanskje...:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Dette kommer til å heve inntrykket av bilen sett fra siden med flere hakk. Den er jo snart fullkommen Gleder meg til KNEKKE sideskjørta som står på nå å brenne de ja.. Mulig det blir en liten bildeserie av de Først må jeg pusse ned M-skjørta, å finne fargen på bilen. Lakkereren er på ferie nå, så blir vel ikke før om tidligst en mnd kanskje...:/ Var du fornøyd med skjørta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2010 Jada, sideskjørta blir bra med litt jobb før lakkering Så dette blir nok knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Begynner å bli meget meget fin i mine øyner nå ja Jørgen Hvertfall når du får bestilt OZ Futura felgene dine 10x17*9x17 . Var det ikke det du skulle bestille da? Da blir den ultimat:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2010 Begynner å bli meget meget fin i mine øyner nå ja Jørgen Hvertfall når du får bestilt OZ Futura felgene dine 10x17*9x17 . Var det ikke det du skulle bestille da? Da blir den ultimat:p Slutt å drømme du nå... Blir nok ikke felger i år alle fall..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Begynner å bli meget meget fin i mine øyner nå ja Jørgen Hvertfall når du får bestilt OZ Futura felgene dine 10x17*9x17 . Var det ikke det du skulle bestille da? Da blir den ultimat:p Slutt å drømme du nå... Blir nok ikke felger i år alle fall..! Okei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2010 Noen bilder tatt i det siste, med Iphone, så ikke alt for god kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Gler meg til å se denne uten de fæle sideskjørta Blir bra med m-tech 1. Har ikke vurdert orginal speil da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2010 Gler meg til å se denne uten de fæle sideskjørta Blir bra med m-tech 1.Har ikke vurdert orginal speil da? Hehe, du er ikke den eneste Vært ikke på tanken å tatt av de som står på nå, men føler ned blir for "naken" på sidene om jeg gjør det.. Å hvis du leser litt tilbake i tråden ser du at jeg allerede har ORG speil liggende som skal på etter jeg får lakkert skjørta og speila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Gler meg til å se denne uten de fæle sideskjørta Blir bra med m-tech 1.Har ikke vurdert orginal speil da? Hehe, du er ikke den eneste Vært ikke på tanken å tatt av de som står på nå, men føler ned blir for "naken" på sidene om jeg gjør det.. Å hvis du leser litt tilbake i tråden ser du at jeg allerede har ORG speil liggende som skal på etter jeg får lakkert skjørta og speila ja, det er sikkert sant det. Også blir det enda bedre å gå fra de du har nå til m-tech 1 Ahh, flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole92 Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Utrolig pen bil du har Jørgen! Misunner deg denne ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rasfare Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Flott bil dette, mangler noe i fangeren, men det ordner seg vel snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 Utrolig pen bil du har Jørgen! Misunner deg denne ja Takk for det, Ole Har da masse potensiale ding også! Flott bil dette, mangler noe i fangeren, men det ordner seg vel snart? Jaa, ser virkelig ut som det mangler noe der ja? Tåkelykter kanskje? Hadde jo vært særdeles bra om disse hadde ligget å ventet på meg til jeg kommer hjem fra Kreta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå