Jørgen Lie Skrevet August 15, 2010 Forfatter Share Skrevet August 15, 2010 Noen nye bilder som er tatt siste mnd med kamera, og ikke mobil Uten tåkelykter og ut på tur, så bilen er ikke akkurat fór ren at det gjør noe! Her er den nyvasket, å d ser dere på kondensen i ene frontlykta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 Edit: Feilpost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Pent! Få på org. sidespeil og sideskjørt så er bilen høl i hue NICE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 Har org-speila og org M-tech1 skjørt liggende, de ligger bare å venter på å bli lakkert ! Men, må få scannet lakken for å finne ut hvilken farge jeg har først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Bare sjans på en rødfarge, blir sikkert ikke såå mye forskjell.. Er da vel bare et transportmiddel, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 denne blir virkelig pen når du får byttet speila å sideskjørtene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 denne blir virkelig pen når du får byttet speila å sideskjørtene! Jaa, gleder meg til å få de på Tror kanskje ikke d blir før til våren igjen, så har jeg noe å glede meg til ! Skal legge av penger så jeg får lakkert fronten på nytt igjen også.. Tror ikke d har blitt brukt "plastherder(?)" i lakken, så den sprekker/flasser lett, samt litt striper og steinsprang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 Bare sjans på en rødfarge, blir sikkert ikke såå mye forskjell..Er da vel bare et transportmiddel, er det ikke? Haha, ja, lurer faktisk på å bare kjøpe rød biltema-lakk!! Eller.... Nææææhij.. Transportmiddel er d nok pr dags dato ja, men et påpasset et sådan Blir vel kosebil når økonomien tilsier at nyere bil blir handlet som bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Hehe, bare tulla med deg Jørgen Blir nok bra når du får skvettet litt ordentlig lakk på speil og sideskjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 Hehe, bare tulla med deg Jørgen Blir nok bra når du får skvettet litt ordentlig lakk på speil og sideskjørt skjønte d da Jaa, ser frem til neste vår!! Blir vel å lakkere M-tech1 vinge også, se om den faller i smak med resten Får bare håpe d blir alvorlig godt fiske, med skyhøye priser, på båten mot jul og over nyttår nå, så kan jeg bruke titalls tusener på felger også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rasfare Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Ble dritfint det jo! De lyktene har ligget å støvet årevis, moro å se de på en så fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Ble bra dette Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 ...så kan jeg bruke titalls tusener på felger også Noe spesielt du har tenkt på eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 Ble dritfint det jo! De lyktene har ligget å støvet årevis, moro å se de på en så fin bil! Ble knall dette ja Ble bra dette Jørgen Ja, begynner å ligne noe nå Fått på annen senking bak også nå. Ble en del stivere, kanskje mest fordi KONI-demperene bak var gåen. Så nå ble den stiv å kontant over alt "tælahive" vårt Noe spesielt du har tenkt på eller? Tjaa, den som lever får se Har vel et par alternativ jeg ønsker ja, om ikke tre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå