Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vil bare meddele at jeg reiv av Riegerskjørta i dag, og bilen er snart fri for jalla-deler!! Kun speilene igjen nå ;) Lurer på å ta av bakfanger også å se hvordan den blir med bare front frem til høsten :)

Blir vel også å få tatt analyse av lakken for å finne ut fargen min, slik at jeg kan fargelegge M-tech skjørta og orginale speil :)

Noen som vet om dette er raskt gjort? eller må det sjekkes grundig liksom??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om dette er raskt gjort? eller må det sjekkes grundig liksom??

Og scanne lakken hos lakkverksted er kjapt gjort, tar ikke mange sekundene/minuttene og finne riktig lakk :)

Das stimmt!

..men er denne bilen omlakkert, altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om dette er raskt gjort? eller må det sjekkes grundig liksom??

Og scanne lakken hos lakkverksted er kjapt gjort, tar ikke mange sekundene/minuttene og finne riktig lakk :)

Das stimmt!

..men er denne bilen omlakkert, altså?

Hørs bra ut, Anders ;)

Ja, den er lakkert i en litt annen rødfarge enn originalt.. Planen nå er bare å finne lakken jeg har for å lakke delene (M-skjørta og org speil ), så lurer jeg på å lakkere orginalfargen senere..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahaa..skjønner :) Høres ut som en god plan! Denne bilen blir bare finere og finere!

Ja, det som er så kjekt med å kjøpe noe som ikke er optimalt, hva skulle jeg da brukt penger på?? Huset kanskje? Eller andre regninger? :lol:

Har så smått startet felgsøk til neste sommer... Så om noen har tips (ikke Brock, Borbet, eller andre "vanlige" felger) så kom gjerne med bilder/info :) Hovedsaklig i 17", da ja føler 16" blir for lite til buene, og 18" kanskje liiiitt for stort, med tanke på høyden jeg vil ha på bilen...

I utgangspunktet er jeg intr i felger som INGEN har på sin E30, for å ha litt "one of a kind"..

Finner jeg ikke dette får jeg heller kjøpe meg en maskin som kan lage akkurat hva jeg vil ha :roll::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice bil!! Vi har ganske lik smak vi to. For å sette pikken over i'en kan du kanskje sette på spacere og litt mer senk? :) Hvertfall hvis du skal ha 17". Politiet vet ikke alltid hva de snakker om. Jeg fikk en telefon fra politiet etter at jeg vraka en combo jeg hadde. Han mente at jeg ville få bedre grep på tørr asvalt dersom jeg hadde satt på mindre dekk enn de 225/45r17 jeg hadde! Var så vidt jeg ikke begynte å le..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er senka 85mm foran å 60mm bak nå ca.. Så om jeg skal senke mere må jeg bygge om eksosen å få den enda høyere.. tar neddi over alt ! Men ja, den skal lengre ned, alle fall når jeg får satt på 17" :) Hehe, nei det er ikke alltid de er inne på noe smart nei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...