Markus E30 Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Blei bra det her, men du må jo ta bilde der tåkelysa er på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 Blei bra det her, men du må jo ta bilde der tåkelysa er på Jada, må bare få kobla opp det siste lyset Var ikke strøm i ledningene, så må legge opp nytt bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Åååååja, men det fikser du fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 30, 2010 Forfatter Share Skrevet August 30, 2010 Vil bare meddele at jeg reiv av Riegerskjørta i dag, og bilen er snart fri for jalla-deler!! Kun speilene igjen nå Lurer på å ta av bakfanger også å se hvordan den blir med bare front frem til høsten Blir vel også å få tatt analyse av lakken for å finne ut fargen min, slik at jeg kan fargelegge M-tech skjørta og orginale speil Noen som vet om dette er raskt gjort? eller må det sjekkes grundig liksom?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Er hvertfall en nyanse mørkere enn min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 30, 2010 Forfatter Share Skrevet August 30, 2010 Det hjelper meg i grunn lite at den er en nyanse mørkere enn din, Jonas Må ha RIKTIG farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Noen som vet om dette er raskt gjort? eller må det sjekkes grundig liksom?? Og scanne lakken hos lakkverksted er kjapt gjort, tar ikke mange sekundene/minuttene og finne riktig lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Noen som vet om dette er raskt gjort? eller må det sjekkes grundig liksom?? Og scanne lakken hos lakkverksted er kjapt gjort, tar ikke mange sekundene/minuttene og finne riktig lakk Das stimmt! ..men er denne bilen omlakkert, altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 Noen som vet om dette er raskt gjort? eller må det sjekkes grundig liksom?? Og scanne lakken hos lakkverksted er kjapt gjort, tar ikke mange sekundene/minuttene og finne riktig lakk Das stimmt! ..men er denne bilen omlakkert, altså? Hørs bra ut, Anders Ja, den er lakkert i en litt annen rødfarge enn originalt.. Planen nå er bare å finne lakken jeg har for å lakke delene (M-skjørta og org speil ), så lurer jeg på å lakkere orginalfargen senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Ahaa..skjønner Høres ut som en god plan! Denne bilen blir bare finere og finere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 Ahaa..skjønner Høres ut som en god plan! Denne bilen blir bare finere og finere! Ja, det som er så kjekt med å kjøpe noe som ikke er optimalt, hva skulle jeg da brukt penger på?? Huset kanskje? Eller andre regninger? Har så smått startet felgsøk til neste sommer... Så om noen har tips (ikke Brock, Borbet, eller andre "vanlige" felger) så kom gjerne med bilder/info Hovedsaklig i 17", da ja føler 16" blir for lite til buene, og 18" kanskje liiiitt for stort, med tanke på høyden jeg vil ha på bilen... I utgangspunktet er jeg intr i felger som INGEN har på sin E30, for å ha litt "one of a kind".. Finner jeg ikke dette får jeg heller kjøpe meg en maskin som kan lage akkurat hva jeg vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 mulig du kan få kjøpe ett eller annet felgsett av meg ila vinteren eller til neste "sesong" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 Da ser d ut til at d blir analyse av lakk i morgen, slik at jeg kan få lakket de delene som trenger riktig farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Nice bil!! Vi har ganske lik smak vi to. For å sette pikken over i'en kan du kanskje sette på spacere og litt mer senk? Hvertfall hvis du skal ha 17". Politiet vet ikke alltid hva de snakker om. Jeg fikk en telefon fra politiet etter at jeg vraka en combo jeg hadde. Han mente at jeg ville få bedre grep på tørr asvalt dersom jeg hadde satt på mindre dekk enn de 225/45r17 jeg hadde! Var så vidt jeg ikke begynte å le.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 Den er senka 85mm foran å 60mm bak nå ca.. Så om jeg skal senke mere må jeg bygge om eksosen å få den enda høyere.. tar neddi over alt ! Men ja, den skal lengre ned, alle fall når jeg får satt på 17" Hehe, nei det er ikke alltid de er inne på noe smart nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå