Eksos Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Var nok bare meg som var overtrøtt igår kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Bra, trodde d hadde rabla for meg nå Holder foresten på å lage RAT panser nå.. Pusset det helt ned, duppa d i sjøvann, å nå har jeg snart brukt 5liter benzin på det Lite prøveprosjekt bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Anders, de felga der holder du kjeft om!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Anders, de felga der holder du kjeft om!!!!! Håvard, da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brenni Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Bra, trodde d hadde rabla for meg nå Holder foresten på å lage RAT panser nå.. Pusset det helt ned, duppa d i sjøvann, å nå har jeg snart brukt 5liter benzin på det Lite prøveprosjekt bare Hørtes tungvindt ut.. bruk batterisyre du da blir det fart på sakene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Haha Håvard, er jo ikke akkurat at dem er topphemmelig NASA-stemplet felger da Men de hadde blitt _grisefete_ på en e30! Tipper på en prislapp mellom 25-30K ferdig fraktet og tollet inn til Norge i 17"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Hørtes tungvindt ut.. bruk batterisyre du da blir det fart på sakene Nånei, d gikk veldig fort Panseret er allerede montert, så Haha Håvard, er jo ikke akkurat at dem er topphemmelig NASA-stemplet felger da Men de hadde blitt _grisefete_ på en e30! Tipper på en prislapp mellom 25-30K ferdig fraktet og tollet inn til Norge i 17"... Slapp av Håvard.. Bare gi meg et hint om du vurderer noe, så slipper vi å kjøpe det samme Ingen problem ! Er heller ikke intr i å ha samme felger som deg De hadde nok vært griiisefete på E30 ja Å det finnes jo noen alternativer utenom disse også da, som ikke alle andre har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Litt tullbilder etter en tulldag med et lite prøveprosjekt.. Har ikke rusta skikkelig enda, meeen, d er på god vei Nyvaska bil, og noen dårlige bilder med aaalt for mye sol ! (Klager ikke) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Kom med bildene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Da er posten oppdatert med bilder ! hoho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Syns det blei litt fett jeg! Blir nok enda bedre når det har fått rusta litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Ser ut som du har fått en solid sprekk i frontfangern! Panseret gidder jeg ikke kommentere engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Er nok ikke sprekk i fangeren, men lakken som er løsnet. Mistanke om at de ikke har brukt plastherder i når de har lakkert.. Hehe, nei du skal virkelig få slippe d !! Var mest som et prøveprosjekt bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Fin farge, bilen er litt for pent og passer ikke til rat-look synes jeg. Den kunne sårt trengt noen andre felger enn Azev'ene og mer senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Hva er du ute etter da? Kantfelger eller ikke? Håper du prøver å finne noe som ikke mange andre kjører med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå