Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synst det var tøft jeg. 8)

Greit med litt forandring :D

Jaa, forandring fryder..... kanskje :P

Var tøfft panseret akkurat nå! Men, usikker ang senterkoppene, like pent uten eegentlig, men langt ifra stygt med ;)

Panseret er faktisk mye mørkere enn det ser ut til å være på bildet, så ja..:P

Ang senterkoppene er jeg faktisk enig.. vanesak kanskje :)

SKulle hatt de andre azev senterkoppene. De som buler innover istedenfor de du har som buler utover. De er ikke så fine. De andre gir en heelt annen finish.

Japp, tenkte det samme.. De som er helt flate ja, mener du ? Men vi får se om det er mulig å skaffe andre alternativer etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synst det var tøft jeg. 8)

Greit med litt forandring :D

Jaa, forandring fryder..... kanskje :P

Var tøfft panseret akkurat nå! Men, usikker ang senterkoppene, like pent uten eegentlig, men langt ifra stygt med ;)

Panseret er faktisk mye mørkere enn det ser ut til å være på bildet, så ja..:P

Ang senterkoppene er jeg faktisk enig.. vanesak kanskje :)

SKulle hatt de andre azev senterkoppene. De som buler innover istedenfor de du har som buler utover. De er ikke så fine. De andre gir en heelt annen finish.

Japp, tenkte det samme.. De som er helt flate ja, mener du ? Men vi får se om det er mulig å skaffe andre alternativer etterhvert :)

De flate ja. MYE finere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk :) D ble ikke så vært d, Eirik!

Har også bestilt ny Reg.reim osv, slik at jeg får byttet denne.. Usikker på hvor langt den har gått den som står der. Samt blir d justering av ventiler og sjekke kam osv, for å se om jeg må gjøre noe der fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeij, d er ikke så veldig vanskelig :) Skal ha med gamlingen når jeg gjør d, for han er så ufattelig nøyen og pertentlig..Sikker på at det blir bra ! Han hadde et foredrag her om kvelden hvordan det skal gjøres :lol:

Med tenningsrekkefølge 1-5-3-6-2-4 skal tallene motsatt, altå i utblås om jeg ikke tar feil, gå opp i 7, slik at tallene blir sånn 6-2-4-1-5-3 for eksosen :) OM jeg ikke er helt på jordet nå ;)

Tenkte d kunne være lurt å bytte reima ja... Kjipt å la d gå så langt at den ryker !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også gjerne få vite åssen du fikser dette!

Ta bilder og lag en DO IT YOURSELF! :D

Jada, skal få d vett :) Kanskje jeg skal lage en DIY ja... Fattern har vært bilmekaniker i 4369år, så han kommer til å hjelpe meg slik at alt blir riktig, og ikke minst piiiinlig nøyaktig.... Så da er d bare å vente på reima og strammehjulet (tror jeg d var) å satse på at han har tid så snart som mulig :) Håper bare ikke kam`en er så mye slitt... Da tror jeg motorn ryker ut å får en større overhaling i vinter..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...