Jørgen Lie Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 Da er flybilletten bestilt, og jeg drar til Stavanger for å hente nybil i morgen Gleder meg !!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Å? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 mmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Gled dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 You tease! Kjøpe deg Granada? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 17, 2010 Forfatter Share Skrevet September 17, 2010 Da er d kommet en 2007 E91 320d, med M-sport pakke og ALT utstyr i samlingen Le mans blå.. Kommer bilder osv i morgen da jeg har kjørt bil i 13,5time i strekk og vært oppe siden 05.15 i mårres!! Freude Am Fahren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Gratulerer mann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Blitt familiefar? Gratulerer med en flott bil! Hvilke felger står på bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Gratulerer med bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 18, 2010 Forfatter Share Skrevet September 18, 2010 Takk folkens Å nei eksos, har ikke blitt far, så vidt jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Kom med bilde da, din fjomp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 18, 2010 Forfatter Share Skrevet September 18, 2010 Kom med bilde da, din fjomp! Har jo lagd tråd om Blåmann å da, din fjott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2010 Da er endelig M-tech skjørta og speil levert til lakkering Har fått scannet lakken, men holder dette for meg selv Har drevet å sett på GS sine sider på tegninga av skjørtet, for jeg tenker å bruke alt av orginale fester og klips, men blir ikke så klok på det egentlig... Noen som kan hjelpe/forklare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Må borre å styre inni kanalen, ikke helt sikker på akkurat hva som må til, men jeg valgte iallefall å droppe borringa, ville ikke gjøre det lettere for rust å komme til :S Men klart, er best med originale fester, uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Festa du bare med lim da? Altså tec7 el noe slik?? har tenkt tanken selv også egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå