Østgaard Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Tec7 funker knall det. Bare å få litt press på de, menst de tørker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Jada, har montert med Tec7 før jeg også.. Men tenker de er lettere å ta av om jeg monterer slik d er org, om jeg finner på at bilen skal brukes litt i vinter om d blir morsomt føre, eller is på vannet slik at vi kan lage bane igjen, som sist vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Brukte bare tec7 ja, limen holdt lenge, men lakken under slapp ifra karosseriet i vinter, var vell for mye is osv.. (hobby-lakk, bodyschutz greier) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2010 Da var jeg på GS sist uke og handla originale klips og fester til sideskjørta Skal skysse org-speil til lakking nå, da det mest trolig blir lagt farge i morgen.. Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Da skal delene være lakkert Får dra en runde å se i morgen.. Må også dra ut kanalen min på ene sida, da den har trykt inn.. Dette kan jeg vel gjøre med en "punktdrager"?? Får se på det alle fall.. Har også begynt å gjøre klart til reg.reim-bytte, MEN, har ikke garasje tilgjengelig, så bilen står ute enda Nå faller det jo litt snø her, så får utsette å gjøre ferdig reg.reim-bytte til det blir oppholdsvær.. Ellers så kommer bilen til å bli stående i garasje, men "tilgjengelig" i vinter, i tilfellet det kommer et ufattelig fint vinterføre, eller det blir is på vannet som vi bruker å lage bane på. Noen synes kanskje dette er galskap, MEN, jeg har bilen(e) for å bruke de, så kommer nok til å strippe den ren for M-tech plasten og startec-lyktene om det blir aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Ikke noe problem å lufte den på viterføre, om du vedlikeholder den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2010 Klart den blir vedlikeholdt Ser det ut som noe annet kanskje? Da er sideskjørta henta fra lakkering også Blir å lagre disse til våren kommer igjen. Nå skal jeg snart ut å sette på ny reg.reim og montere sammen igjen, å kanskje blir det oppstart igjen i kveld Muligens justering av ventiler i helga om det blir tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 Klart den blir vedlikeholdt Ser det ut som noe annet kanskje? Da er sideskjørta henta fra lakkering også Blir å lagre disse til våren kommer igjen. Nå skal jeg snart ut å sette på ny reg.reim og montere sammen igjen, å kanskje blir det oppstart igjen i kveld Muligens justering av ventiler i helga om det blir tid Klart den blir vedlikeholdt, blir jo meir vedlikehold en kjøring Men tenkte meir på grundig vaksing etter du har kjørt i salt og drit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2010 Hehe, jada, skal prøve så godt jeg kan Den er ikke sååååå dønn strøken at jeg vasker etter hver vintertur, men en par ganger i uka er ikke usannsynlig Har forresten skiftet reg.reim nå, så skal fyke å kjøpe frostveske etterpå å ta en oppstart Får satse på at dette gikk bra.. Skal lage en egen DIY på dette ila kvelden/natta om jeg rekker d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 Jeg vasker min små-shabby 318i minst to ganger i uka, må være såpass! Veldig å greit å jobbe på bensinstasjon i slike tilfeller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2010 Hehe, ja, må vel være såpass ja Alle fall på en E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2010 Her er foresten DIY-linken på reg-reim-bytte på M20 i E30.. viewtopic.php?f=1&t=169093 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 Da tror jeg at jeg skal kjøpe reg-reim Super DIY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Da tror jeg at jeg skal kjøpe reg-reim Super DIY! Takk for d Ja kan være greit å bytte om du ikke vet hvor lenge det er siden sist.. Glad jeg bytta nå alle fall, for det var bare spørsmål om tid før den har kommet til å gått til helvete Fått på vintersko på den også nå, så nå er den klar Bare å plukke av M-tech`en, men det får bil en annen dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2010 "Prøvemonterte" M-tech skjørtene, og gleder meg til å montere de til våren Ellers er bilen klar for vinteren, selv om den blir mest stående i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå