Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jada, har montert med Tec7 før jeg også..;) Men tenker de er lettere å ta av om jeg monterer slik d er org, om jeg finner på at bilen skal brukes litt i vinter om d blir morsomt føre, eller is på vannet slik at vi kan lage bane igjen, som sist vinter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da skal delene være lakkert :) Får dra en runde å se i morgen.. Må også dra ut kanalen min på ene sida, da den har trykt inn.. Dette kan jeg vel gjøre med en "punktdrager"?? Får se på det alle fall..

Har også begynt å gjøre klart til reg.reim-bytte, MEN, har ikke garasje tilgjengelig, så bilen står ute enda :( Nå faller det jo litt snø her, så får utsette å gjøre ferdig reg.reim-bytte til det blir oppholdsvær..

Ellers så kommer bilen til å bli stående i garasje, men "tilgjengelig" i vinter, i tilfellet det kommer et ufattelig fint vinterføre, eller det blir is på vannet som vi bruker å lage bane på. :mrgreen:

Noen synes kanskje dette er galskap, MEN, jeg har bilen(e) for å bruke de, så kommer nok til å strippe den ren for M-tech plasten og startec-lyktene om det blir aktuelt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart den blir vedlikeholdt ;) Ser det ut som noe annet kanskje? 8)

Da er sideskjørta henta fra lakkering også :mrgreen: Blir å lagre disse til våren kommer igjen. Nå skal jeg snart ut å sette på ny reg.reim og montere sammen igjen, å kanskje blir det oppstart igjen i kveld :) Muligens justering av ventiler i helga om det blir tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart den blir vedlikeholdt ;) Ser det ut som noe annet kanskje? 8)

Da er sideskjørta henta fra lakkering også :mrgreen: Blir å lagre disse til våren kommer igjen. Nå skal jeg snart ut å sette på ny reg.reim og montere sammen igjen, å kanskje blir det oppstart igjen i kveld :) Muligens justering av ventiler i helga om det blir tid :)

Klart den blir vedlikeholdt, blir jo meir vedlikehold en kjøring :)

Men tenkte meir på grundig vaksing etter du har kjørt i salt og drit :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jada, skal prøve så godt jeg kan :) Den er ikke sååååå dønn strøken at jeg vasker etter hver vintertur, men en par ganger i uka er ikke usannsynlig :)

Har forresten skiftet reg.reim nå, så skal fyke å kjøpe frostveske etterpå å ta en oppstart :) Får satse på at dette gikk bra.. Skal lage en egen DIY på dette ila kvelden/natta om jeg rekker d :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg at jeg skal kjøpe reg-reim :D Super DIY!

Takk for d :D Ja kan være greit å bytte om du ikke vet hvor lenge det er siden sist.. Glad jeg bytta nå alle fall, for det var bare spørsmål om tid før den har kommet til å gått til helvete ;)

Fått på vintersko på den også nå, så nå er den klar :) Bare å plukke av M-tech`en, men det får bil en annen dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...