Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager Jørgen, men jeg spurte bare Eivind om rutene var solgt, noe de ikke var, så jeg slengte inn et bud, og vips så var jeg på veien for å hente de.. Nå fikk jeg litt dårlig samvittighet..

• Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Skrev aldri DIREKTE at jeg skulle ha de som i "jeg tar de/jeg skal ha de", men sa at jeg skulle til Halsa i slutten av nov/starten på des for å besøke en kompis, så da kom jeg bortom for å hente de. Ble også enig om en pris... Regnet med han skjønte at jeg da skulle ha rutene.

Skrevet

Neida, d gjør du vel ikke !!!!! :evil: Bare vent til jeg møter deg....................

Neida, ingen hard feelings her...;) Bedre at du "stakkav" med de enn noen andre, for d hadde jeg virkelig ikke kunne svelga :mrgreen:

Håper de passer bra på bilen din n å da :)

Skrevet

Blir nok aldri noen bil på meg uansett, så du skal nok få slippe å knuse mine ruter....

Nå har jeg ødelagt denne tråden nok, sorry Jørgen :)!

Skrevet
Hvor blir det av catfighten? Håper dere møtes på et treff, da får winchester knuste ruter... :lol:

Får vel stille opp som dommer i den fighten jeg da.......... :wink:

• 4 weeks later...
Skrevet

Takk for det :) Hehe, nei det er tatt av igjen, og montert det røde pene panseret ;)

Over nyttår nå så blir alle Azev-felgene sendt til glasblåsing, så de kommer nok til å få ne noe blankere finish til våren ;) Ellers står ikke så mye på planen, enda, men skal montere de originale M-tech skjørta, samt originale speil..:)

Ååååh, som jeg gleder meg til våren og tørre veier igjen :mrgreen:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...