winchester Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Beklager Jørgen, men jeg spurte bare Eivind om rutene var solgt, noe de ikke var, så jeg slengte inn et bud, og vips så var jeg på veien for å hente de.. Nå fikk jeg litt dårlig samvittighet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Ooooooooops!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 Skrev aldri DIREKTE at jeg skulle ha de som i "jeg tar de/jeg skal ha de", men sa at jeg skulle til Halsa i slutten av nov/starten på des for å besøke en kompis, så da kom jeg bortom for å hente de. Ble også enig om en pris... Regnet med han skjønte at jeg da skulle ha rutene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Vel, ikke vet jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 Neida, d gjør du vel ikke !!!!! Bare vent til jeg møter deg.................... Neida, ingen hard feelings her... Bedre at du "stakkav" med de enn noen andre, for d hadde jeg virkelig ikke kunne svelga Håper de passer bra på bilen din n å da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Hvor blir det av catfighten? Håper dere møtes på et treff, da får winchester knuste ruter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 Haha, så sur og bitter er ikke den kroppen her, Mads Vært ute en vinternatt før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Mads, du som skal få knuste ruter på treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Blir nok aldri noen bil på meg uansett, så du skal nok få slippe å knuse mine ruter.... Nå har jeg ødelagt denne tråden nok, sorry Jørgen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Hvor blir det av catfighten? Håper dere møtes på et treff, da får winchester knuste ruter... Får vel stille opp som dommer i den fighten jeg da.......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Tror dere trenger litt moralsk støtte også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 Spørs d ja Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegah Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Nettopp lest gjennom hele tråden Ser jo virkelig bra ut. Men rusta panser passer ikke på rød bil*Min mening* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 Takk for det Hehe, nei det er tatt av igjen, og montert det røde pene panseret Over nyttår nå så blir alle Azev-felgene sendt til glasblåsing, så de kommer nok til å få ne noe blankere finish til våren Ellers står ikke så mye på planen, enda, men skal montere de originale M-tech skjørta, samt originale speil.. Ååååh, som jeg gleder meg til våren og tørre veier igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå