Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

Sideskjørtene kommer på når forholdene tilsier det.;) Blir vel til våren. Da jeg tok av rieger-skjørta fant jeg to pittesmå rustdannelser, så skal få punktblåse disse og behandle først, slik at de ikke blir værre..:)

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Folk på Sundmøre en som regel kul, skal vites :P Godt Nytt År, Jørgen!

Sunnmøre er området med tøffest folk, uten tvil!

Bare så synd for Jørgen at han bor på Nordmøre :mrgreen:

Jeg prøvde bare å gi et lite stikk, skjønner du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt Nytt År, Jørgen!

Takk det samme, Eirik! :)

Bare så synd for Jørgen at han bor på Nordmøre :mrgreen:

Haha, hvor er det synd?? Trives uuutmerket godt på Nordmøre jeg 8)

Jeg håper du skjønner at denne bilen trenger BBS RS... holy schmoly det så bra ut :o
Det er vel ingen tvil om at dette hadde vært rått nei.!

Det som blir planen nå merker jeg, det er å shine opp Azev`ene til våren, og la være å handle noe felger til E30`n i år. Så blir det nok å spare seg opp til skikkelige hjul i stedet 8)

Solgt, ja. Nye handla inn av samme sjanger ;)

Ser bra ut med RS. Kjør på! :)

Å?? Da gleder vi oss til å se :) Jah, her skal det kjøres på! Må vel kanskje få bytta understell med det samme, til 5x120, eller er det like stort utvalg i 4x100 også?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3/5 av mine felgsett er omborra til 4x100, mens det 4. settet har custom adaptere. Det sier vel sitt om utvalget :P Du må jo nesten lage dine egne felger for å få noe som er coolt i 17" 4x100, så hadde jeg hatt valget så vill jeg heller hatt i 5x120, ja :)

Edit: Og hvis du tenker på RS i 17" med 4x100 så finnes det vel kun én type som ble levert til Opel Calibra, men det klarer du ikke å finne ettersom det omtrent er like sjeldent som regnvær av gull.

16" derimot er mulig å spore opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3/5 av mine felgsett er omborra til 4x100, mens det 4. settet har custom adaptere. Det sier vel sitt om utvalget :P Du må jo nesten lage dine egne felger for å få noe som er coolt i 17" 4x100, så hadde jeg hatt valget så vill jeg heller hatt i 5x120, ja :)

Edit: Og hvis du tenker på RS i 17" med 4x100 så finnes det vel kun én type som ble levert til Opel Calibra, men det klarer du ikke å finne ettersom det omtrent er like sjeldent som regnvær av gull.

16" derimot er mulig å spore opp :)

Hvor har du utført disse operasjonene da? Adaptere er jo et alternativ, men da blir det så mye styr med ET osv, samt at det er vel en større belastning på nav/hjullager også vil jeg tro.! Driver å undersøker litt på custom-felger også, men prisen blir jo deretter ;) Hadde jo vært kurant med 5x120 da, siden utvalget blir adskillig mye større !

Hehe, bare det å bruke felger som er levert til Opel Calibra er jo grunn nok til å ikke lete etter disse da :lol: Regnvær av gull er sjeldent, men det kan faktisk forekomme har jeg hørt!! 16" føler jeg blir litt for lite egentlig.. :roll: Fyller liksom ikke hjulhuset på riktig måte... Blir så stort åpenrom foran/bak felgen liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjøpt inn malingsfjerner i dag, for å starte på "restaurering" av Azev-felgene.

Noen som kan fortelle meg om Gjøco sin malingsfjerner kan skade aluminiumen? Spurte på sjappa hvor de solgte, men de hadde, ikke overraskende, ikke peiling!!

Datablad: http://www.gjoco.no/public_files/docs/M ... HMS_no.pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du utført disse operasjonene da? Adaptere er jo et alternativ, men da blir det så mye styr med ET osv, samt at det er vel en større belastning på nav/hjullager også vil jeg tro.! Driver å undersøker litt på custom-felger også, men prisen blir jo deretter ;) Hadde jo vært kurant med 5x120 da, siden utvalget blir adskillig mye større !

Hehe, bare det å bruke felger som er levert til Opel Calibra er jo grunn nok til å ikke lete etter disse da :lol: Regnvær av gull er sjeldent, men det kan faktisk forekomme har jeg hørt!! 16" føler jeg blir litt for lite egentlig.. :roll: Fyller liksom ikke hjulhuset på riktig måte... Blir så stort åpenrom foran/bak felgen liksom...

Det siste settet fikk jeg omborret hos Østfold Felgteknikk. Sinnsykt god og hyggelig kundeservice + bra priser. Det blir nok flere turer dit.. ;)

Ja, adapter gir en større belastning, men jeg tror ikke det har SÅ mye å si som mange skal ha det til. Utvalget blir større ja, men samtidig blir det enda mer spesielt når du må "lage" dine egne felger ;) Men selvfølgelig også dyrere i lengden..

Thehe..hva slags bil felgene kommer fra betyr ingenting så lenge de faller i smak ;)

Kunne gjerne ha tenkt meg 16" jeg, men det krever så mye senk for at det skal se pent ut at jeg ikke orker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste settet fikk jeg omborret hos Østfold Felgteknikk. Sinnsykt god og hyggelig kundeservice + bra priser. Det blir nok flere turer dit.. ;)

Ja, adapter gir en større belastning, men jeg tror ikke det har SÅ mye å si som mange skal ha det til. Utvalget blir større ja, men samtidig blir det enda mer spesielt når du må "lage" dine egne felger ;) Men selvfølgelig også dyrere i lengden..

Thehe..hva slags bil felgene kommer fra betyr ingenting så lenge de faller i smak ;)

Kunne gjerne ha tenkt meg 16" jeg, men det krever så mye senk for at det skal se pent ut at jeg ikke orker.

Hva er bra priser da? Er jo litt mere tilgjengelig for deg da, siden du slipper å sende de, det må jo jeg, bare det koster sikkert en del. Nei det har vel kanskje ikke så mye og si, mtp at bilen er i mye mindre bruk pr i dag. Helt klart spesielt og "lage" sine egne ja, absolutt, men som du sier blir det også dyrere i lengden 8)

Hehe, neida, det var en liten spøk! Jaa, 16" er i og for seg greit nok, men som du sier så krever det nok en del mere senk, samt at selve felgene synes jeg blir litt for små i forhold til hjulhusene. Spesielt bak om man senker skikkelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...