Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Borre felgene var faktisk veldig billig der i østfold hoss han, mn det koster jo like mye får å få sendt de fram og tilbake. Koster 100kr + moms pr hull :) Jeg sender bare sentera mine bort så blir det kun 1 pakke :)

Hvordan gjøres dette da, mtp boltsirkelen som var i utgangspunktet? Ja, har man jo felger man kan skru i stykker så går det jo greit da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Borre felgene var faktisk veldig billig der i østfold hoss han, mn det koster jo like mye får å få sendt de fram og tilbake. Koster 100kr + moms pr hull :) Jeg sender bare sentera mine bort så blir det kun 1 pakke :)

Hvordan gjøres dette da, mtp boltsirkelen som var i utgangspunktet? Ja, har man jo felger man kan skru i stykker så går det jo greit da ;)

Jeg har 5 bolt fra før, men han klarte vist å borre om til 4x100 uten å gjøre noe med de andre hulla. Men han sa at det var mulig å sveise igjen de gamle hullene også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 5 bolt fra før, men han klarte vist å borre om til 4x100 uten å gjøre noe med de andre hulla. Men han sa at det var mulig å sveise igjen de gamle hullene også :)

Hmm, okeei.. Ja, det er vel sikker en mulighet da.. Blir det ikke lite gods i senteret om man borer 4 nye hull da? Best å ha felger med senterkopper da i alle fall, ikke ser ut som om felgen er skutt på med en hel masse hull :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo "bare" 9 hull, er jo mange felger som blir levert med 5x120 og 5x112 feks. der er det jo 10 hull :D

Herre, det tenkte jeg ikke på #-o:applause::lol:

Sitter i dyp GT5 konsentrasjon, så tankene var ikke tilstedet da jeg skrev det der !!! Har jo selv hatt felger med 8 hull så, gikk jo for så vidt smertefritt :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er bra priser da? Er jo litt mere tilgjengelig for deg da, siden du slipper å sende de, det må jo jeg, bare det koster sikkert en del.

Sant det :)

Mulig jeg skal kvitte meg med noen av settene mine til sommeren, eller før.

Jeg har 5 bolt fra før, men han klarte vist å borre om til 4x100 uten å gjøre noe med de andre hulla. Men han sa at det var mulig å sveise igjen de gamle hullene også :)

Er det 5x120 du skal borre om til 4x100? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært å fått tatt av dekka på Azev-felgene, handla inn malingsfjerner, og går rett og slett ned i kjelleren å begynner å prøve!

Jeg ser for meg at det kan bli 4 resultater her:

1. Jeg fjerner all lakk og polerer opp felgene til de blir helt blanke

2. Jeg fjerner all lakk, polerer kanten og lakkerer felgene

3. Jeg fjerner all lakk og lakkerer hele felgen.

4. Jeg får faktisk ikke til å fikse felgene skikkelig, går lei og ser etter nye..... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal man borre om fra 5x120 til 4x100 må hullene sveises igjen, KSM maskinering i Skien tar 500kr pr.felg Forutsetter at de gamle hullene er fylt.

Ebay.com Jørgen, der er det mye flotte felger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei :) Jaa, har jo sett litt på Ebay, men har faktisk ikke funnet noen der? Mulig det er meg som søker feil. Dog skal sies at jeg har kun søkt etter RS... Har ikke sjekka sånn kjempemye.

Driver å jobber med den fremfelgen nå.. Med malingsfjerner.. Fytti sa*an for et arbeid...... Er det bedre å heller glasblåse de?? Kommer jo til å ta 40år før jeg er ferdig å pusse disse..... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo holdt på i 3 timer nå, og har ikke kommet halvveis med å få av lakken en gang... Greit nok at jeg får den av sånn noenlunde, men det er jo en del som blir igjen, som må pusses... Dette kommer jo til å ta veldig med tid.. Ser egentlig for meg at resultatet blir bedre med glasblåsing også?

Skal sies at jeg er extremt utålmodig, men dette synes jeg var tungvindt :lol:

Får se an litt, prøve noen timer til med fjerning, og se hvordan det blir.. Malingsfjerneren blir jo bare kliss også.. Noe jeg gjør feil?? For mye med for lite ventetid?? (utålmodig igjen? :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...