Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

Nei de har den ikke her i alle fall.. Skal til KR neste fredag, men det er jo lenge til ! :lol: Nei får bare prøve mere... Se om det er håp og jeg bare er utålmodig, eller om det kommer til å ta evigheter..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvilke størrelser/bredder er det på disse da, Tore? :)

- 7,5x17 og 9x17

- 8x17 og 9x17 (tre-delte)

- 8x17 og 9.5x17 (tre-delte)

- 8.5x17 og 9.5x17

Når det gjelder azev-felga så hadde jeg ikke vurdert å pusse dem ned selv. Det du kan gjøre, hvis du har tenkt å lakkere hele felgen, er å bare matte ned felgen med f.eks. 800 korning og spraye på lakk selv. Da slipper du grunning også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- 7,5x17 og 9x17

- 8x17 og 9x17 (tre-delte)

- 8x17 og 9.5x17 (tre-delte)

- 8.5x17 og 9.5x17

Når det gjelder azev-felga så hadde jeg ikke vurdert å pusse dem ned selv. Det du kan gjøre, hvis du har tenkt å lakkere hele felgen, er å bare matte ned felgen med f.eks. 800 korning og spraye på lakk selv. Da slipper du grunning også :)

Send meg mere info om de tre siste da ;)

Blir vel til at jeg tar det værste med lakkfjerner, glasblåser de slik at overflaten blir jevnere, pusser de, og så lakkerer de i Krystall Silber tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre min skaper for en deilig bil :D E30 med m-tech1 er bare WIN WIN WIN! Fargen på bilen var ikke akkurat noe minus heller. Skaff deg RS du ;) De satt som Hans i Grete på bilen din..

Fin artikkel i Fahrfreud btw :)

Takk for det :) Ja, om selger holder det han lover nå så er det faktisk en M-tech1 vinge på vei også, så da er jo bilen komplett :mrgreen: Nei fargen er ikke så ille faktisk.. RS er et stoooort ønske ja, så er nødt til å legge av litt til anskaffelse av dette. Hvor lang tid det nå tar vil jo vise seg ;) Hans i Grete er jo en vinner ! Takk for det :) Skulle vært flere slike artikler.. Synes de er morsomme å følge med på ! Gjerne lengre artikler, med flere bilder osv !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere med så flotte E30'er måler penger i dollar ja, kroner ikke godt nok lenger...

Haha, sier du som har en 02 med dobbel verdi !!!!

Blir så store beløp i kr så best å ta det i $$ :lol:

Har du 17" bbs rs Tore? 8)

Nei det har han ikke 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer alt an på hva det er ;)

Hehe, okok ;)

Dere med så flotte E30'er måler penger i dollar ja, kroner ikke godt nok lenger...

Blir så store beløp i kr så best å ta det i $$ :lol:

Har du 17" bbs rs Tore? 8)

Japps :) Alt nytt utenom tønna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg i gang med å fjerne lakken på enda en felg.. Slik det ser ut nå kommer jeg til å fjerne bortimot all lakk på felgene, glasblåse stjerna samt pusse resten av felgen og lakkere de i original Krystall Silber..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...