Jørgen Lie Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2011 Nei de har den ikke her i alle fall.. Skal til KR neste fredag, men det er jo lenge til ! Nei får bare prøve mere... Se om det er håp og jeg bare er utålmodig, eller om det kommer til å ta evigheter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Hvilke størrelser/bredder er det på disse da, Tore? - 7,5x17 og 9x17 - 8x17 og 9x17 (tre-delte) - 8x17 og 9.5x17 (tre-delte) - 8.5x17 og 9.5x17 Når det gjelder azev-felga så hadde jeg ikke vurdert å pusse dem ned selv. Det du kan gjøre, hvis du har tenkt å lakkere hele felgen, er å bare matte ned felgen med f.eks. 800 korning og spraye på lakk selv. Da slipper du grunning også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2011 - 7,5x17 og 9x17 - 8x17 og 9x17 (tre-delte) - 8x17 og 9.5x17 (tre-delte) - 8.5x17 og 9.5x17 Når det gjelder azev-felga så hadde jeg ikke vurdert å pusse dem ned selv. Det du kan gjøre, hvis du har tenkt å lakkere hele felgen, er å bare matte ned felgen med f.eks. 800 korning og spraye på lakk selv. Da slipper du grunning også Send meg mere info om de tre siste da Blir vel til at jeg tar det værste med lakkfjerner, glasblåser de slik at overflaten blir jevnere, pusser de, og så lakkerer de i Krystall Silber tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Ja, kan gjøre det når jeg bestemmer meg for hvilke jeg vil kvitte meg med Ja, ikke dumt det. Det vil jo gi det klart beste resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Herre min skaper for en deilig bil E30 med m-tech1 er bare WIN WIN WIN! Fargen på bilen var ikke akkurat noe minus heller. Skaff deg RS du De satt som Hans i Grete på bilen din.. Fin artikkel i Fahrfreud btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2011 Herre min skaper for en deilig bil E30 med m-tech1 er bare WIN WIN WIN! Fargen på bilen var ikke akkurat noe minus heller. Skaff deg RS du De satt som Hans i Grete på bilen din..Fin artikkel i Fahrfreud btw Takk for det Ja, om selger holder det han lover nå så er det faktisk en M-tech1 vinge på vei også, så da er jo bilen komplett Nei fargen er ikke så ille faktisk.. RS er et stoooort ønske ja, så er nødt til å legge av litt til anskaffelse av dette. Hvor lang tid det nå tar vil jo vise seg Hans i Grete er jo en vinner ! Takk for det Skulle vært flere slike artikler.. Synes de er morsomme å følge med på ! Gjerne lengre artikler, med flere bilder osv ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Hvor mye dollars har du tenkt å legge i felger da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2011 Det kommer alt an på hva det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Dere med så flotte E30'er måler penger i dollar ja, kroner ikke godt nok lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Dere med så flotte E30'er måler penger i dollar ja, kroner ikke godt nok lenger... Blir så store beløp i kr så best å ta det i $$ Har du 17" bbs rs Tore? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Dere med så flotte E30'er måler penger i dollar ja, kroner ikke godt nok lenger... Skal haa dekal som dekker hele bakruten, hvor det står "CA$H IS KING!" Blir du med, Mads? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2011 Dere med så flotte E30'er måler penger i dollar ja, kroner ikke godt nok lenger... Haha, sier du som har en 02 med dobbel verdi !!!! Blir så store beløp i kr så best å ta det i $$ Har du 17" bbs rs Tore? Nei det har han ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Det kommer alt an på hva det er Hehe, okok Dere med så flotte E30'er måler penger i dollar ja, kroner ikke godt nok lenger... Blir så store beløp i kr så best å ta det i $$ Har du 17" bbs rs Tore? Japps Alt nytt utenom tønna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Jeg også vil ha RS i 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 Da er jeg i gang med å fjerne lakken på enda en felg.. Slik det ser ut nå kommer jeg til å fjerne bortimot all lakk på felgene, glasblåse stjerna samt pusse resten av felgen og lakkere de i original Krystall Silber..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå