Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Morsomt med litt snadder til gammeldampen. Dette blir flottings.

Ja, må få litt han også ;)

http://cgi.ebay.com/LEATHER-SEAT-COVER-BMW-E30-E34-E36-E46-E60-X3-X5-Z3-M3-/260577586721?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item3caba26e21

Var dyrt nokk for setetrekk. Når de har alt de reklamere for der har de helt sikkert det andre du trenger og! :)

Funnet deg baksete da? ;)

Ja, det koster brukbart egentlig.. Så blir det jo kostnader for å sette bort opptrekkinga også da.. Er ikke noe jeg har planer om å gjøre selv, for å si det sånn :lol:

Nei, har ikke bakseter nei.. :(

De stolene du hadde i din Jørgen, er Recaro sin modell de også hadde i Sierra Cosworth :) Kjenner de igjen, digge å sitte i er de også ;)

Tror ikke det stemmer nei. Er ikke det der cobra stoler? Har identiske i min E30.

Jaa, stygt redd for at du har riktig, Tommen! Var nok Cobra-seter ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaa, ser helst jeg får selge det komplett da, siden jeg ikke har bruk for noe av det ;) Men om noen andre trenger de foran, så kan vi jo evt bli enige da. Menne, jeg må se over de først. Har kun lagt de inn i bilen, har ikke fått sett over det så mye :)

Okok :) Supert med skinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

02 52101936331 KLAEDSEL STOED, LAEDER (0203 SCHWARZ) org 09/85 09/87 3,984.38 0 0

De to siste nullene der er lagerstatusen =/ GS dette.. Tror nok de har gått ut av produksjon desverre..

Når det gjelder bakseta er det kanskje like enkelt å hive ut de som står i å bygge bur? Da slipper du å stresse med å få tak i nye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel ta å høre mot våren :) Nå er det uansett STOPP denne mnd for handling.. Sprengt budsjettet opp til flere ganger de siste to ukene, og kom akkurat hjem til en vakker strømregning.. Meeen, vi klager ikke! Vi bare "utsetter" det litt 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...