Mr.Silver Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Faen som du dryøer ut med de hjulene dine da Jørgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 20, 2011 Forfatter Share Skrevet April 20, 2011 En slik en hva for noe?? Spørr dama, ho testa bimmers litt Da må du nesten spørre henne for meg Wooa! Feteste felgene jeg har sett på lenge!! Grattis. Taaaakk 8) Faen som du dryøer ut med de hjulene dine da Jørgen.. Hehe, d nærmer seg vel håper jeg han som har mottatt felgene er på sjøen enda skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 21, 2011 Forfatter Share Skrevet April 21, 2011 Da har jeg lakket opp M-tech fangeren. Mye steinsprang og hvite flekker, men nå ble den "hellrot" Dette er etter andre strøk med lakk, så har lagt et lakkstrøk pluss 3 lag med klarlakk over dette.. Slik står han nå stakkar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Hva er de ripene i fangeren da? Kjedelig med forrarbeid, klar over det! Blir nok bedre enn det var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 21, 2011 Forfatter Share Skrevet April 21, 2011 Hehe, regnet med kommentarer der ja ! Nei, lakken har ikke heftet seg skikkelig til plasten, så den har "krympet" og dannet sprekker. Om jeg skal få vekk alle de småtingene, så må hele fronten pusses helt ned, noe jeg ikke har råd til å gjøre pr dags dato.. Så for å heve inntrykket en smule, så fikk i alle fall fangeren hel farge, i stedet for masse små flekker som vises godt Neste gang d blir lakk så blir d nok pusset heelt ned og tatt skikkelig ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Koster jo ikke mye for pussepapir Jeg tok min helt ned til plasten nettop, tidkrevende arbeid.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 De nye felgene er nok 9 og 9,5x16 Hartge ... End of discussion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 21, 2011 Forfatter Share Skrevet April 21, 2011 Neida, men gidder ikke legge SÅ mye jobb i det siden den uansett skal lakker på nytt senere Var egentlig noe jeg kom på å gjøre litt sånn uten at jeg hadde planer om det Meen som sagt, d ble bedre enn d var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 21, 2011 Forfatter Share Skrevet April 21, 2011 De nye felgene er nok 9 og 9,5x16 Hartge ... End of discussion Så næææært så nært, men likevel så fjæærnt så fjærnt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Hartge minus noen eiker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 ingen som klarer å vente på bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Plager det deg RS-Heggem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 21, 2011 Forfatter Share Skrevet April 21, 2011 Plager det deg RS-Heggem? Han er bare cock`y fordi han faktisk klarte å se hva det var på den ene "teaser`n" jeg la ut for litt siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Plager det deg RS-Heggem? Plager meg ikke nevneverdig nei. Men siden han ikke vil avsløre hvilke felger det er før han får lagt ut bilder, så blir jo egentlig bare masinga tomprat. Men Hartge-felger på E30 er bøøøst!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 21, 2011 Forfatter Share Skrevet April 21, 2011 Tar sikkert en stund til enda før jeg får lagt ut bilder. Såååe, kune jo lagt ut bilder av felgene det gjelder da... Sånn egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå