Simon S Arvesen Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Blir rått med de felgene:) Kommer ikke til å kjenne igjen bilen nesten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 Takk:) Tror det kommer til å bli et bra løft bare å få blanke felger på den Azev-hjula var jo pulverlakkerte, så de skinte ikke akkurat når jeg kom kjørende.. Men håper disse gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Det bilde rett foran fra var drøyt rått. Går ann å fikse parklyset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 Tror nok det sitter en litt sterkere pære der, Mads Disse skal selvfølgelig byttes ut, samt kjøpe blå hette over de, slik at de lyser så harry som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Tenkte å fikse bilde i photoshop da. Hehe. Gleder meg til Bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 Hehe Gjør jeg også! Drar på sjøen i morgen igjen, så håper jeg er hjemme, OG rekker å få ferdig bilen!!! Begynner å bli småstressa nå.. En del "småpjask" som skal/må fikses før jeg drar på treff.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Hva da for eks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 Skal ta kanalene ei økt med pussing/lakk, samt lakke noe småtteri før jeg monterer sideskjørta! Må ordne meg mal, og borre opp hull til originale fester til skjørta. Skinnsetene skulle hatt farge, dashbord skal byttes, skal montere dekk på felgene, samt montere felger. Etter felgmontering skal den senkes MAX, pluss at den må rengjøres, vaskes og shine`s skikkelig slik at den er i så bra stand som den kan være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole92 Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Skaffet deg noen fine hjul ja Jørgen Blir meget pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Gleder meg til å se hvordan de blir på bilen! Dette må bare bli knall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 Takk for det, Ole Forresten, dere to siste her kan jo gjøre ferdig bilen til jeg kommer hjem fra sjøen!!! DET var en god idé... :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Fine hjul Jørgen! Dette blir rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Takk for det, Ole Forresten, dere to siste her kan jo gjøre ferdig bilen til jeg kommer hjem fra sjøen!!! DET var en god idé... :mrgreen: Morsom du, Jørgen Men har mere trua på det blir bedre vist du får pusle med det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 29, 2011 Forfatter Share Skrevet April 29, 2011 Hehe, jaa, er vel best å gjøre det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 Ååååååh, som det klør i fingrene etter å komme hjem!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå