316 Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Haha, han spurte ikke om du kom da. Men E30'n din er søtest! Antok at det var en selvfølge ettersom det er din tråd vi pumper med dritt.... (som jeg forøvrig skal slutte med nå) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2011 Nei greit! Hah, med bamsefelgene, så kanskje Hehe, drittpumping av tråder er vel strengt talt forbudt etter hva jeg har hørt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Ser ut som det muligens blir GS på meg også... Har en pause fra eksamen akkurat rundt den 4, så da blir det nok en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2011 Gi blaffen i de eksamene dine nå Viktigere med BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Det ble faktisk ganske stilig! Pent når den er mørk og ikke stikker så utrolig langt ut som mange har en tendens til å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Var veldig skeptisk når jeg hørte carbon, men det der ble veldig kledelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Vakkert! På de to øverste bildene så jeg faktisk ikke hva du hadde montert engang, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Ble tøft dette:) Bilen så blank ut på bildene:) Kan den justeres litt inn, eller må du lage nye hull for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 Takk folkens Var litt skeptisk selv til å begynne med, iom at det er carbon, men, den kan jo alltids lakkeres.! Mads: Hehe, d var også litt av tanken at den ikke skulle være overdreven, men "fusksenke" fronten en liten tanke, siden M-tech fronten ikke er superlav selv med senk. Simon: Takk Ja, den er faktisk forholdsvis blank. Hadde nok gjort seg med en runde med profesjonell bilpleie for å kvitte seg med litt striper/skjolder. Mja, den kan kaaanskje justeres litt inn, men om du ser godt etter, så er det en liten "kant" på leppa, som skal ligge jevnt med fronten under. Flytter jeg den noe særlig lengre bak, så vil den kanten komme under fronten, og leppa vil nok bikke litt. Prøvde den litt lengre bak før montering, men det ble ikke optimalt pent ute på sidene heller.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Du kommer vel på E30 treffet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Otterlei Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Lekkert Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Få ut noen bilder av felger på bil nå da!!! Hehe. Går ut ifra at du gir blaffen i om de kommer i morgen eller neste måned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Veldig pent, Jørgen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 Du kommer vel på E30 treffet eller? Nei det blir nok ikke E30-treff på meg Lekkert Jørgen Takkåtakk Olav Få ut noen bilder av felger på bil nå da!!! Hehe.Går ut ifra at du gir blaffen i om de kommer i morgen eller neste måned? Samme for meg når de kommer ja.. Dont caaaaare!!! Heh, nei, de ble videresendt fra Ozlooow i dag, så da kommer de til Molde først, før de blir sendt uti havgapet her. Forventet ankomst: Lørdag. Håper de kommer: Fredag. Skulle gjerne hatt de: For år siden! Veldig pent, Jørgen ! Hyggelig å høre! Hadde egentlig forventet pepper for den leppa! "Du har ødelagt fronten" "Passer ikke til en M-tech1 bil, den skal være kun original" "Ser jalla ut" Etc etc... Men moro med hyggelige tilbakemeldinger.. Ingen andre som har denne på E30 med M-tech1 som jeg har fått med meg i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå