Skaar Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Dette ble meeget pent du, må bare gratulere med det Håper på å komme meg på Bud og fått sett denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Stuket er heilt rått Grattis med meget tøff E30 Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 stjelte et bilde jeg Jørgen, må ha litt inspirasjon te litt av hvert vettdu ble steika fint foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Dette ble ganske rått, men felgene så faktisk litt små ut på enkelte av bildene ! (Hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Dette ble ganske rått, men felgene så faktisk litt små ut på enkelte av bildene ! (Hehe) Det var akkuratt det jeg tengte på.. Kunne kansje vært litt større? Men ble jo rått da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 helvete så rått dette ble jørgen!!! Nå mangler det bare turbomaskineri Takk Tror nok ikke det komme noe turbomaskin i denne Dette ble meeget pent du, må bare gratulere med det Håper på å komme meg på Bud og fått sett denne Hjertelig takk Regner med at den blir å se på Bud ja! Stuket er heilt rått Grattis med meget tøff E30 Jørgen Er fornøyd jeg ja Kan ikke si noe annet Får sendt felgene på oppussing til vinteren nå kanskje, så blir de 100% stjelte et bilde jeg Jørgen, må ha litt inspirasjon te litt av hvert vettdu ble steika fint foresten Hehe, gjorde du vel Jo takk Dette ble ganske rått, men felgene så faktisk litt små ut på enkelte av bildene ! (Hehe) Faktisk, jeg er overrasket over hvor store de faktisk virker.. Azevene virket jo 4 ganger mindre. Når man ser bilen rett fra siden, så ser de ikke så store ut, fordi da forsvinner dybden i hjulet. Alle fall på bildene Skulle selvfølgelig vært 17", men det ble nå en gang slik.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Syns det ble rått jeg, jørgen! 16" er tingen Kan senke mer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Takk Markus Nei, blir ikke mere senk. Må rygge ned fra hovedveien for å komme meg i garasjen ligger en halv spade med grus på leppa om jeg prøver å kjøre andre veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Hahahaha Men er jo litt av sjarmen det da Ser pent senka ut nå så trenger vel ikke sleppe den mer ned, enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Jada, for all del Vi får se til GS-treffet, mulig den slippes ned 1cm til foran da.. Om det går! Men, må jo med to ferger, så da er jeg avhengig av å dra 3 timer før eller etter flo for at lemmene skal være i vater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Ja, bare å begynne å planlegge Ender opp me å dra en uke i forveien for at det skal passe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Otterlei Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Niiceee Jørgen ;) Photoshoot om 14 dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Peeent!!! Gratulerer så mye!! Det der ble jo bare knallbra! Husk å kjøp deg dekkfornyer. Når du har så fine felger må du også ha svarte og fine dekk Kan jeg få se et nærbilde av strekken på bakhjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Niiceee Jørgen ;)Photoshoot om 14 dager Kanskje det ja! Må få til noe lurt.. Peeent!!! Gratulerer så mye!! Det der ble jo bare knallbra!Husk å kjøp deg dekkfornyer. Når du har så fine felger må du også ha svarte og fine dekk Kan jeg få se et nærbilde av strekken på bakhjula? Jo, jeg er meget fornøyd Dekkfornyer skal jeg kjøpe, men felgene er ikke dønn strøkne, så kanskje jeg bare skal la være Får se om jeg får polert opp kanten litt så de blir litt blankere. Har bare dette.. Kan ta i morgen Yttersiden er til høyre, mens innsiden til venstre på bildet her.. Så d ser mest teit ut på den siden som ikke vises Ble omtrent likt å se til foran å bak på strekket egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Håhåhå. Christ.. Der snakker vi strekk Ja, ta noen flere bilder i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå