Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

helvete så rått dette ble jørgen!!! :) Nå mangler det bare turbomaskineri ;)

Takk :) Tror nok ikke det komme noe turbomaskin i denne ;)

Dette ble meeget pent du, må bare gratulere med det :) Håper på å komme meg på Bud og fått sett denne ;)

Hjertelig takk :) Regner med at den blir å se på Bud ja! 8)

Stuket er heilt rått :)

Grattis med meget tøff E30 Jørgen :)

Er fornøyd jeg ja 8) Kan ikke si noe annet ;) Får sendt felgene på oppussing til vinteren nå kanskje, så blir de 100% ;)

stjelte et bilde jeg Jørgen, må ha litt inspirasjon te litt av hvert vettdu :P ble steika fint foresten ;)

Hehe, gjorde du vel ;) Jo takk :)

Dette ble ganske rått, men felgene så faktisk litt små ut på enkelte av bildene :P! (Hehe)

Faktisk, jeg er overrasket over hvor store de faktisk virker.. Azevene virket jo 4 ganger mindre. Når man ser bilen rett fra siden, så ser de ikke så store ut, fordi da forsvinner dybden i hjulet. Alle fall på bildene ;) Skulle selvfølgelig vært 17", men det ble nå en gang slik.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, for all del ;) Vi får se til GS-treffet, mulig den slippes ned 1cm til foran da.. Om det går! Men, må jo med to ferger, så da er jeg avhengig av å dra 3 timer før eller etter flo for at lemmene skal være i vater ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peeent!!! :D Gratulerer så mye!! Det der ble jo bare knallbra!

Husk å kjøp deg dekkfornyer. Når du har så fine felger må du også ha svarte og fine dekk ;)

Kan jeg få se et nærbilde av strekken på bakhjula?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niiceee Jørgen ;) ;)

Photoshoot om 14 dager :)

;) Kanskje det ja! Må få til noe lurt..:)

Peeent!!! :D Gratulerer så mye!! Det der ble jo bare knallbra!

Husk å kjøp deg dekkfornyer. Når du har så fine felger må du også ha svarte og fine dekk ;)

Kan jeg få se et nærbilde av strekken på bakhjula?

Jo, jeg er meget fornøyd ;) Dekkfornyer skal jeg kjøpe, men felgene er ikke dønn strøkne, så kanskje jeg bare skal la være :lol: Får se om jeg får polert opp kanten litt så de blir litt blankere.:)

km1sgcjh3eba4wuubtxy.jpg

Har bare dette.. Kan ta i morgen :) Yttersiden er til høyre, mens innsiden til venstre på bildet her.. Så d ser mest teit ut på den siden som ikke vises :) Ble omtrent likt å se til foran å bak på strekket egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...