Jørgen Lie Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Mmmm, skeptisk Ole Liker den best clean bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Hvilken senk er det på bilen din igjen Jørgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Skitten med blanke felger er litt kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Hvilken senk er det på bilen din igjen Jørgen? Heter vel noe sånt som GT Fahrwerke eller noe slikt.. Men tror det heter JOM egentlig.. Justerbart.. Skitten med blanke felger er litt kult Blanke felger på blank bil er enda kulere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 Off, som jeg savner bilen min nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Ja, jeg var innom og demonterte fangerene dine, og ga den ett lite klapp på taket før jeg stakk for en 2-timers tid siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 Haha, moroklumpen som er så misunnelig på M-tech1 settet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Hehe... Når kommer du til land igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 Neeh, hvem vet? På tur i land nå, levere i morgen, og drar ut igjen.. Men må vel være hjemme til den 20.juni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Ja, så det, trodde kanskje du skulle legge til for godt, men den gang ei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 Never ending story dette her far Jeg som har bestilt 20" på blåmann, nye dekk på E30`n, pærer til øynene på blåmann, samt film til lyktene.. Har jo mere enn nok å gjøre hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Ett snapshot bilde med mobilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2011 Tok noen kjappe bilder i går/natt !! Hjulstillinga vi liker aller best Buddies Tok en kjøretur i 03.00 tiden i natt, da "Hurtigruta, minutt for minutt, passerte Smøla! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Å dra til himmels Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2011 E30`n blir med meg til himmelen når den tid kommer ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå