|Ole| Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 E30`n blir med meg til himmelen når den tid kommer ja Og det der er med JOM senk? Uten justerings skålene bak eller? (Har fortsatt ikkje fått mine i posten, begynner og bli lei og er glad for att det er betalt igjennom paypal) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2011 Det der er med JOM senk ja.. Uten skåler bak, og fortsatt litt og gå på foran, samt at jeg kan ta vekk justeringen foran for å hente enda 1cm etter det igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Såpass, ja da blir det nokk for min del iallefall Iom att eg har 3" eksos heile veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kchb320 Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Har vell tia til to prosjekt du jørgen viewtopic.php?f=38&t=193794 Kaja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2011 Såpass, ja da blir det nokk for min del iallefall Iom att eg har 3" eksos heile veien Det burde holde det ja Har vell tia til to prosjekt du jørgen viewtopic.php?f=38&t=193794 Kaja Aaah, hadde jeg hatt plass å holde på pr dags dato hadde jeg nok kommet og hentet den over helga!! Bah... Den må selges sånn umiddelbart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kchb320 Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Såpass, ja da blir det nokk for min del iallefall Iom att eg har 3" eksos heile veien Det burde holde det ja Har vell tia til to prosjekt du jørgen viewtopic.php?f=38&t=193794 Kaja Aaah, hadde jeg hatt plass å holde på pr dags dato hadde jeg nok kommet og hentet den over helga!! Bah... Den må selges sånn umiddelbart? Nei har ikje nokka hastverk i d heiletatt i, e bare d at den står der utn at d bli gjort nokka å da tenkte i at d e like så greit å selge den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2011 Skjønner Driver og leter litt etter en plass og holde på, men det er begrenset her ute i havgapet, dessverre.. Men kan jo ta kontakt om jeg evt finner noe, og har plass til å holde på om du fortsatt har den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kchb320 Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Skjønner Driver og leter litt etter en plass og holde på, men det er begrenset her ute i havgapet, dessverre.. Men kan jo ta kontakt om jeg evt finner noe, og har plass til å holde på om du fortsatt har den! Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Skjønner Driver og leter litt etter en plass og holde på, men det er begrenset her ute i havgapet, dessverre.. Men kan jo ta kontakt om jeg evt finner noe, og har plass til å holde på om du fortsatt har den! Eg e med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2011 Vet du av noe da Terry? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Okkupere garasjn hass far! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 en fryd får Øyet den e30n din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 en fryd får Øyet den e30n din Hjertelig takk Kjekt å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Laaav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå