Jørgen Lie Skrevet August 2, 2011 Forfatter Share Skrevet August 2, 2011 Her kommer det nok aldri noe M50 i..! Om jeg skulle hatt noe med 50, så måtte det bli med en S forran haha! når er alt "klart" da? sånn at du kan si hvordan motor du skal ha i;) Nesj, over helga, kanskje hadde du putta i en m50 hadde jeg tatt turen til smøla bare for å slå deg HARDT i skuldra Hadde gjerne stilt både høyre og venstre øye disponibelt da, Marius hvorfor er alle imot M50motorene i E30? Har av en eller annen grunn ikke sansen for de i E30.. Hvorfor vet jeg ikke, men det er bare sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 Fint motorvalg Jørgen, troa på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 2, 2011 Forfatter Share Skrevet August 2, 2011 Hehe, får ta et lite bilde av maskinisten i morgen å legge ut om jeg husker det.. Er vel ikke noe å holde så veldig hemmelig i den forstand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 pøs på med bilder jørgen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 Spise ferdig frokosten først Er ikke så mye å ta bilde av da.. Jernklump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 Ble en lang frokost Har heller ikke fått tatt noe bilde.. Kom på at jeg skulle senke litt mere her i sta, så nå er den enda en liten cm nærmere bakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 Ble greit nok lavt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Digg det siste bildet med rettstrekka i bakgrunnen! Få se bildet av hele bilen etter at du senke mer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 Jaa, ble litt kult d Tror ikke det kommer bilde i kveld, men ila morgendagen kan d være en sjans! Senka ca 1cm til.. Er i alle fall justert helt ned nå all over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Kjempefin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Ikke så veldig pent enda, men d blir Å så hadde jeg besøk av Olav Otterei med sin nylakkerte 325. Monterte bakrute og takluke på bilen hans er dette mtech 2 front? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 Niks, dette er vanlig ordinær faceliftfront med Infinity-leppe fra Rieger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 Da er det snart duket for årets Vindmølle:Larm på Smøla Ei helg fylt med 2 internasjonale band, samt en del band fra Norge!! Backstreet Girsl og Eva and the Heartmaker er noen av de.. E30`n er klar for festival!!!! Har også montert inn nytt M-tech -interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Haha genialt! Så du skifter mellom rustpanseret og det vanlige? er 2 fete looks synes jeg! (stikk innom mitt prosjekt, endel spm der, og en rettet til deg!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 Hehe, mest for artighet det der da Har ikke brukt rustpanseret enda i år, men tenkte at i helga var en fin anledning.. Liker den best med en clean farge! Har svart på det ene spørsmålet ditt i alle fall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå