hermanoo90 Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Du kan kjøre bh sammen med rustpanseret ditt. Prøv det. +1 og der kan du ha din blanke nyrer fantasien din! men ikke endre på bilens look forran nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 5, 2011 Forfatter Share Skrevet September 5, 2011 Panser BH liker jeg ikke. men du vet godt hva jeg syns om chrome nyrer, se hvor mye mer ORDENTLIG bilen ser ut, ser ut som en pen skikkelig bmw Chrome nyrer Jørgen! Du kan kjøre bh sammen med rustpanseret ditt. Prøv det. +1 og der kan du ha din blanke nyrer fantasien din! men ikke endre på bilens look forran nei Bilen ligger pr i dag i syrebad, så alt blir rust snart, etter jeg får parkert den i fjæra noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Likte den med BHen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Snakker vi svarte nyrer og bh eller? tror det et tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520 turbo Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 den lille lippa du har på frontfangeren kor fekk du tak i den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Mye bedre å se Jenter uten Bh enn med Bh Så E30 er ikke noe pent med BH Men det er jo smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 5, 2011 Forfatter Share Skrevet September 5, 2011 Forventa ikke annet enn JA eller NEI på dette... BH`n er kommet av igjen, så dere som synes det var helt forferdelig, kan nå slappe heeelt av igjen.. Neste gang d kommer BH på er den MIN, og myyye større.. (Nei, ikke den jeg bruker til daglig).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christer1234 Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 rå bil dette!! Har lyst å ha min noe likt som dette mtp. styling og lister.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 fjerne leppa, bhen, og kjøpe 17'' ) men ellers fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 8, 2011 Forfatter Share Skrevet September 8, 2011 rå bil dette!! Har lyst å ha min noe likt som dette mtp. styling og lister.. Takk for det Bare og kjøre på! fjerne leppa, bhen, og kjøpe 17'' ) men ellers fin bil Tenkte faktisk på og ta av leppa i går, men gadd ikke..! Men ja, har tenkt på det en del ganger, siden jeg nå har fått senket mere.. BH`n er fjerna, allerede, siden det bare var en test.. Leting etter 17" har allerede startet, så du skal ikke se bort i fra at frøkna triller ut med enda høyere "hæler" neste sesong Det er i alle fall målet mitt, om jeg finner noe som INGEN andre i Norge har på sin E30... FTE og yngvejos hadde jo Futura, så var egentlig ikke planen min og kjøpe det, men det ble impulskjøp.. Nå har jo FTE solgt sine til en kompis av meg, samt har sett flere med de hjula ila sesongen, så det er egentlig uaktuelt og trille på mine 16" Futura neste sesong.. Da får den heller stå i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Riktig ... Har du kikket på ebay, også på pistonheads i england? De har mye bra felger i england, billig seff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 9, 2011 Forfatter Share Skrevet September 9, 2011 Følger vel med på ebay ja Pistonheads har jeg ikke sjekket, men skal ta en titt tvert Håper bare at den/de som selger meg hjul ikke er kjipe på frakt osv.. Men at de pakker, stikker på posten eller hvor de nå vil sende, og sender de Ufattelig mange som ikke gadd og svare en gang når jeg spurte etter frakt til Norge.. EDIT: www.pistonheads.com ?? I så fall finner jeg ikke noe plass de selger felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 svart hvitt bilde var herlig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Skulle fjerna leppa fremme, og senka litt mer forran med mer aggressiv hjulvinkel der også. Digger vinkelen din bak!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå