Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Panser BH liker jeg ikke. men du vet godt hva jeg syns om chrome nyrer, se hvor mye mer ORDENTLIG bilen ser ut, ser ut som en pen skikkelig bmw :wink: Chrome nyrer Jørgen!

;)

Du kan kjøre bh sammen med rustpanseret ditt. Prøv det.

+1 og der kan du ha din blanke nyrer fantasien din! :x

men ikke endre på bilens look forran nei [-X

Bilen ligger pr i dag i syrebad, så alt blir rust snart, etter jeg får parkert den i fjæra noen dager.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventa ikke annet enn JA eller NEI på dette...;) BH`n er kommet av igjen, så dere som synes det var helt forferdelig, kan nå slappe heeelt av igjen.. Neste gang d kommer BH på er den MIN, og myyye større..8) (Nei, ikke den jeg bruker til daglig)..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rå bil dette!! :)

Har lyst å ha min noe likt som dette mtp. styling og lister.. :)

Takk for det :) Bare og kjøre på! 8)

fjerne leppa, bhen, og kjøpe 17'' :)) men ellers fin bil :)

Tenkte faktisk på og ta av leppa i går, men gadd ikke..! Men ja, har tenkt på det en del ganger, siden jeg nå har fått senket mere.. BH`n er fjerna, allerede, siden det bare var en test..

Leting etter 17" har allerede startet, så du skal ikke se bort i fra at frøkna triller ut med enda høyere "hæler" neste sesong 8) Det er i alle fall målet mitt, om jeg finner noe som INGEN andre i Norge har på sin E30... FTE og yngvejos hadde jo Futura, så var egentlig ikke planen min og kjøpe det, men det ble impulskjøp.. Nå har jo FTE solgt sine til en kompis av meg, samt har sett flere med de hjula ila sesongen, så det er egentlig uaktuelt og trille på mine 16" Futura neste sesong.. Da får den heller stå i garasjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger vel med på ebay ja :) Pistonheads har jeg ikke sjekket, men skal ta en titt tvert :) Håper bare at den/de som selger meg hjul ikke er kjipe på frakt osv.. Men at de pakker, stikker på posten eller hvor de nå vil sende, og sender de ;) Ufattelig mange som ikke gadd og svare en gang når jeg spurte etter frakt til Norge..

EDIT: www.pistonheads.com ?? I så fall finner jeg ikke noe plass de selger felger #-o:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...