Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

svart hvitt bilde var herlig!!! 8)8)8)8)8)8)8):applause::applause::applause:

Takk :)

Skulle fjerna leppa fremme, og senka litt mer forran med mer aggressiv hjulvinkel der også. Digger vinkelen din bak!! 8)

Jepp, som jeg har skrevet lengre oppe så har jeg tenkt på det. Men, tror nok ikke det skjer før neste sesong, etter at jeg får handlet skikkelig coilovers, senket litt mere, og selvfølgelig camberjustering foran, som skal være så negativ som det går an Hjulvinkelen bak er herlig ;) Har også startet jakten etter 17" hjul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har det allerede blitt satt i gang oppdateringer til neste sesong 8)

Begynte så smått med motor i dag, samt startet på en liste med ting som skal handles inn ila vinteren.

Har også kjøpt en godbit ;)

Videre blir det å sende inn søknad til Statens Vegvesen for ombygging!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, neste år kommer jeg ikke, garantert (håper det har motsatt virkning, som i år da jeg sa at jeg kom).!!

Hmm, er egentlig ikke ute etter noe bestemt, men de bør helst ikke stå på noen E30 her til lands. Gjerne være 3-delte, og ikke under 9" bak og 8" fram, med mindre de er skyldig ET de siste 20 årene ;) Hold gjerne øyne åpne ja, føler du har litt mer peiling på hvor man kan finne godbiter..! Har søkt en del utenfor ebay osv, etter sider der de selger "spesielle" felger, uten og ha lyktes noe særlig med det.. Så er det jo så mange som er kjipe med frakt.. Og jeg har ingen erfaring med f.eks bestillinger fra USA og UK..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, holder da på litt :) Hehe, tidlig på`n ja... Mest fordi at jeg ikke har fått vært på NOEN treff i år.. Så da kan jeg like gjerne starte å gjøre ting til neste sesong.. Er vel en godbit på vei fra Ålesund til Smøla i skrivende stund.. M20 må det være vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...