joachim sørlie Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Den er jo ikke det, er bare at kanalene er svarte og dermed går i et med asfalten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Den er jo ikke det, er bare at kanalene er svarte og dermed går i et med asfalten.. Jepp. Alpinaspoileren kommer til å sitte som snus i leppa på Jørgen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 24, 2011 Forfatter Share Skrevet November 24, 2011 Er ikke store forskjellen på froten som står på pr i dag, kontra Alpinan. Alpinan er litt høyere faktisk.. Og siden jeg har sideskjørt, så får man ikke to mil forskjell på høyde ved laveste punkt på front mot laveste punkt på sidene.. Skal nok bli bra alt det her Snus i leppa er det alltid, Tore.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Den er jo ikke det, er bare at kanalene er svarte og dermed går i et med asfalten.. Jepp. Alpinaspoileren kommer til å sitte som snus i leppa på Jørgen sin. Joda, ikke tvil om at synet bedrar pga av di svarte kanalene. Skal det være alpina front så stemmer jeg i alle fall for gull skrift om det skal være dekaler på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStåle Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 På tide med bilde med fronten no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 24, 2011 Forfatter Share Skrevet November 24, 2011 Må få lakkert den først, og det blir nok ikke før over nyttår, da jeg venter på andre ting som også skal få litt lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStåle Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Lite prøvemonteribg før lakk da. Snikbilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Lite prøvemonteribg før lakk da. Snikbilde +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 24, 2011 Forfatter Share Skrevet November 24, 2011 Hehe, får se over helga Men har jo lagt ut et lengre bak her da fra da jeg prøvemonterte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 JA faen! Det har du gjort ja Looks good! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 29, 2011 Forfatter Share Skrevet November 29, 2011 Daa er det ikke mye igjen før jeg har alt til neste sesong Alpinafront: Check M-Tech1 vinge: Check Nye felger: CHECK Coilovers: Blir handlet over nyttår Nytt blankpolert grenrør: Check Ny midtpotte og utblås : Blir bestilt Samt mere småtteri.. Detaljer kan vi kalle det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Me LIKE! Syns du kan sende en PM med felg navn og bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Har trua på alpinafront jeg Hvilken farge ender du opp med på "alpina"-greiene? Jeg er så missunnelig på at du får tak i så mye godbiter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 29, 2011 Forfatter Share Skrevet November 29, 2011 Får satse på at det kommer noe godt ut av det ja Hehe, er jo bare å følge med her og der det.. Dukker alltids opp en eller annen godbiten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 30, 2011 Forfatter Share Skrevet November 30, 2011 Ble en tur på posten i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå