Gå til innhold

Min Alpinhvite E36 med liten motor :)

Eksos
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke den værste E36 jeg har sett dette :)

Men du skulle jo aldri solgt E30`n din :P

HYSJ! Er klar over det.. Men som fattig student som trenger e bruksbil var det nesten for gale å bruke bilen til slikt.. Bilen var jo 24år, snart veteran, og jeg mente den hadde godt av å starte pensjonistlivet litt tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Greie felger ja, men trenger mye senk om jeg skal kjøre med 17" :) Jeg trengte uansett nye dekk til 15'erne, da kjøper jeg like greit nye felger, og blir jeg lei av felgene er ikke det verre enn å bytte dem ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var sideskjørta og spoileren påmontert, fant ikke proppene til sideskjørta i farta før jeg skulle på jobb, men får montere dem imårgen :) Senk og sommerhjul er vell de neste store tinga på lista, men før det skal jeg ta en skikkelig rubbing for å få bilen til å matche fargen på sideskjørta litt bedre :)

Frontfangeren skal også av for å få lakkert den nederste lippa i sort, deretter skal GT-splitterne på, og grøftelysa må inn, tror bilen blir bra tilslutt!

IMAG0173-1.jpg

IMAG0174-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, har vell egentlig det.. Blir i tilfelle en rimelig løsning med dobble rør.. Diffusoren jeg har liggende er til dobble rør, blir seendes teit ut med ett sugerør da :) Men vil ikke ha for mye lyd i bilen, 4'rer lyden er ikke noe alle trenger å høre/noen fryd for øret, og det er egentlig veldig behagelig med lite lyd :)

Har forresten bytta plugger, viskosekobling og litt småtterier på bilen siste tia, fungerer veldig bra nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...