Eksos Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2010 Ikke den værste E36 jeg har sett dette Men du skulle jo aldri solgt E30`n din HYSJ! Er klar over det.. Men som fattig student som trenger e bruksbil var det nesten for gale å bruke bilen til slikt.. Bilen var jo 24år, snart veteran, og jeg mente den hadde godt av å starte pensjonistlivet litt tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 Kjøpte meg felger nå : Ikke kjempespennende hjul, men fikk de rimelig, så i verste fall selger jeg de videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Flotte felger du har fått deg. Aldri feil med originale Mhjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 gratulere med ny bil;) hehe synd med e30a da men høres bra ut planene dine, å m3 felger er alldri feil på e36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 Greie felger ja, men trenger mye senk om jeg skal kjøre med 17" Jeg trengte uansett nye dekk til 15'erne, da kjøper jeg like greit nye felger, og blir jeg lei av felgene er ikke det verre enn å bytte dem ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 4, 2010 Forfatter Share Skrevet April 4, 2010 Da var sideskjørta og spoileren påmontert, fant ikke proppene til sideskjørta i farta før jeg skulle på jobb, men får montere dem imårgen Senk og sommerhjul er vell de neste store tinga på lista, men før det skal jeg ta en skikkelig rubbing for å få bilen til å matche fargen på sideskjørta litt bedre Frontfangeren skal også av for å få lakkert den nederste lippa i sort, deretter skal GT-splitterne på, og grøftelysa må inn, tror bilen blir bra tilslutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Begynner å bli bra nå! Du har ikke vurdert å bytte ut endestussen på eksosen også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 Joda, har vell egentlig det.. Blir i tilfelle en rimelig løsning med dobble rør.. Diffusoren jeg har liggende er til dobble rør, blir seendes teit ut med ett sugerør da Men vil ikke ha for mye lyd i bilen, 4'rer lyden er ikke noe alle trenger å høre/noen fryd for øret, og det er egentlig veldig behagelig med lite lyd Har forresten bytta plugger, viskosekobling og litt småtterier på bilen siste tia, fungerer veldig bra nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Flotte felger. Skal du plutselig ha lyst å selge, gi meg en lyd. Mtech er alltid sikker seier, lister igjen, så har du det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 Skal si ifra Hva mener folk om lippa på M3 fangeren, kler den å vere hvit, eller børr jeg lakkere den sort slik den skal vere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 helt klart sort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Fin studentbil dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 Blir nok sort ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 10, 2010 Forfatter Share Skrevet April 10, 2010 Da var sommerhjula på, så helt greit ut på bilen de, selvom det ikke er noen store show-felger Bilen må lengre ned mot bakken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Blitt skikkelig pen den bilen din. Tror nok du kommer til å tjene en del på denne hvis/når du skal selge den. Ettersom du fikk den så billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå