Eksos Skrevet September 13, 2010 Forfatter Share Skrevet September 13, 2010 Tøff høyde det der Er noe slikt fjærene jeg har liggende senker også, litt usikker på om jeg skal motere de nå før vinteren eller vente.. Skal på EU mellom des-april, og jeg mangler papir på senken, så tror jeg venter, greit med fly i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Hehe Skal ta en photoshoot nå snart før vinteren kicker inn merker jeg, da kan du se høyden på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Du har bilen enda ja? Ikke mistet motet helt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 13, 2010 Forfatter Share Skrevet September 13, 2010 Bilen går jo kanongodt den! Spesielt nedover tunellene, oppover er det noe annet.. Har fått klasse A innskrevet i sertifikatet, det skal nok redde meg ifra kjedsomheten etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 9, 2010 Forfatter Share Skrevet November 9, 2010 Lite nytt på denne fronten, har handla nye vinterdekk og diverse ting som ikke synes.. Eneste nye er vell min spesielle vri på parklysa Leita lenge etter hvite parklys som skulle matche kjørelysa, finnes jo ingenting som er likt Tenkte derfor å prøve noe nytt, å handla oransje pærer! Syns eeegentlig det var tøft på hvit bil jeg, men mulig jeg er den eneste som mener dette? Forandring fryder iallefall Handla meg også "kjørecomputer"- Selvom det knapt kan kalles en computer siden den bare har ute-temp, så er det iallefall en oppgradering ifra den vanlige og kjedelige analoge klokka som står i nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 Jeg synes det ble tøft med de lysa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 9, 2010 Forfatter Share Skrevet November 9, 2010 Er iallefall mulig å kjenne meg igjen langs vegene nå Ikke mange alpinhvite E36'er, iallefall ikke med oransj parklys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Er det mye ledningsarbeid som må gjøres for å montere den lille kjørekomputeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 10, 2010 Forfatter Share Skrevet November 10, 2010 Er det mye ledningsarbeid som må gjøres for å montere den lille kjørekomputeren? http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=170868 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Jeg vil kalle oransj parklys for spesielt Løfter interiøet noen hakk med digital klokke og ute-temp ja. Men noen kjørecomputer er det så absolutt ikke. Vil ikke kjøre min nå da? Fortsatt ikke solgt.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 10, 2010 Forfatter Share Skrevet November 10, 2010 Heh, litt mer bil for mye mer penger, tror ikke det er noe for meg desverre, iallefall ikke med tomat Er egentlig ganske happy med den billige arbeidsponnien min, fungerer greit til sitt bruk.. Spesielt med parklysa ja, ikke noe alle andre har, kanskje blir det en ny trend? Ingen som likte de gule xenonlysa på E30'n min heller, men kan ikke si det gjorde meg noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Har blitt tøff den e36 din Håvard Liker godt hvit e36, må være en av de grommeste fargene på e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Litt vanskelig å se, skulle hatt noen bilder litt lenger ifra Trur det kunna blitt tøft med oransje parklys i blinklysa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 10, 2010 Forfatter Share Skrevet November 10, 2010 Du husker navnet mitt altså sladjan Tøff å tøff, spørs hvilken du sammenligner med Ja, tenker naturligvis på din bil Men til bruksbil fungerer den ypperlig, skal ikke klage til den rimelige prisen jeg punga ut for bilen Østgaard : Ja, ser greit ut, men om det er finere en før er jeg ikke sikker på xD Tøft med forandring iallefall, selvom de nok må vike plass før eu-godkjenninga i des-april.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Hehe husker det ja Ser jo bra ut syns ej da. Legg ut flere bilder av bilen, e vell eneste hvite sedanen på forumet det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå