Gå til innhold

Min Alpinhvite E36 med liten motor :)

Eksos
 Share

Anbefalte innlegg

Tøff høyde det der ;) Er noe slikt fjærene jeg har liggende senker også, litt usikker på om jeg skal motere de nå før vinteren eller vente..

Skal på EU mellom des-april, og jeg mangler papir på senken, så tror jeg venter, greit med fly i vinter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

Lite nytt på denne fronten, har handla nye vinterdekk og diverse ting som ikke synes..

Eneste nye er vell min spesielle vri på parklysa :) Leita lenge etter hvite parklys som skulle matche kjørelysa, finnes jo ingenting som er likt :?

Tenkte derfor å prøve noe nytt, å handla oransje pærer! Syns eeegentlig det var tøft på hvit bil jeg, men mulig jeg er den eneste som mener dette? Forandring fryder iallefall :)

rxb8jpyg6p2k4rx63id0.jpg

l2j12t831i5810zeej2o.jpg

Handla meg også "kjørecomputer"- Selvom det knapt kan kalles en computer siden den bare har ute-temp, så er det iallefall en oppgradering ifra den vanlige og kjedelige analoge klokka som står i nå..

av0lmf9kmtywx2wy9hl0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, litt mer bil for mye mer penger, tror ikke det er noe for meg desverre, iallefall ikke med tomat :)

Er egentlig ganske happy med den billige arbeidsponnien min, fungerer greit til sitt bruk..

Spesielt med parklysa ja, ikke noe alle andre har, kanskje blir det en ny trend? 8)

Ingen som likte de gule xenonlysa på E30'n min heller, men kan ikke si det gjorde meg noe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du husker navnet mitt altså sladjan 8)

Tøff å tøff, spørs hvilken du sammenligner med :oops: Ja, tenker naturligvis på din bil :D

Men til bruksbil fungerer den ypperlig, skal ikke klage til den rimelige prisen jeg punga ut for bilen :)

Østgaard : Ja, ser greit ut, men om det er finere en før er jeg ikke sikker på xD

Tøft med forandring iallefall, selvom de nok må vike plass før eu-godkjenninga i des-april..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...