Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da har jeg fiksa skiltlyset mitt også! Fant feilen.. Koblingene på ledningene var korroderte, så bare fjerne det så funka alt! Og jeg må si jeg ble fornøyd med resultatet! Ingen tvil om det! :D

Her kommer det bilder:

Rett etter montering, i dagslys:

03052010129.jpg

Nok engang, fra annen vinkel:

03052010130.jpg

Utenfor huset til en kompis, lyste godt. Og det lyste opp grøftekanten på vei opp til han!

03052010133.jpg

03052010134.jpg

03052010135.jpg

• Svar 182
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jau, jeg så det selv :lol: Så skal ta en skikkelig vårvask nå straks! Når jeg endelig er ferdig med all kjøring med stappfull bil!

Men først må jo snøen forsvinne igjen... Snø 4. mai, yeay! :|

• 4 weeks later...
Skrevet

Jess, da har det vært lønning igjen. Og jeg har tatt meg friheten til å bruke litt penger (mellom all lesinga til eksamen..).

Stakk innom GS i dag, og kjøpte meg KN innstatsfilter. Har funni ut at jeg ikke gidder og kjøpe noe stort før etter alle eksamener, ellers blir det kun skruing og lite lesing :roll:

Men filter tar jo ca. 50 sek å montere, så det kunne jeg unne meg.

Ble fornøyd med resultatet, er ikke store forskjellen, men er litt mer motorlyd. Og det skal vel også bli bedre gassrespons?

Her er et bilde:

26052010147.jpg

Skrevet

390 kr kosta det, hehe..

Vel, jeg hørte ikke så nøye etter. Men utifra det jeg hørte, så var det litt bedre lyd. Hørte motoren bedre ved pådrag, spesielt det spekteret hvor momentet kommer :)

Skrevet

Jess! Det skal jeg si meg enig i! ;)

Resten av lønninga mi er forøvrig satt inn på sparekontoen, så jeg har noe å bruke på bilen i sommerferien 8)

Skrevet

Morro du har PP skilter på touringen din du og :)

Men se å få en motorvask på den bilen din a #-o

hehe.

Kjøp en spray flaske med avfettning på BT og spray på, det fjerner det meste av skiten

Skrevet

Hehe, jau, PP skilter er morsomt :P

Jada, skal ta motorvask, må bare vente 11 dager til, for da er det sommerferie og eksamenstiden er over ;)

Også fikk jeg vite en ting til, ang. luftfilteret av en kompis. Det var visstnok mye tøffere lyd på utsiden av bilen! ;) Han sa man hørte bilen mye bedre både når du kjørt mot personen og vekk. Før hørte du mest når man kjørte vekk. Så det nye filteret ga altså bra med lyd på utsiden av bilen! :D DIGG! :mrgreen:

• 3 weeks later...
Skrevet

Nå sitter jeg igjen å sikler på ting til bilen. Og har kommet fram til at jeg kanskje vil ha potter på begge sider bak, og da sitter jeg med disse to alternativene:

image_6077_big.jpg

image_6087_big.jpg

Så spørsmålet er da, vil dette bli pent? I såfall, hvilken av disse to blir best?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...