Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 139
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fy faen at det går an, må bo mange DUSTER i Skien område. Jeg skal aldri handel med noen fra Skien. Virker som det er ett stort kriminelt BMW miljø der borte. Så er nok mange som vet mye uten og si så mye. Men selvfølgelig kjenner jeg til personen fra bimmers eller BMWccn så skal det alltids gå bra med en handel.

Skrevet

Dette var utrolig kjipt! Den børr jo være lett gjenkjennelig, men er nok stygt redd for at den er i 1000 deler eller ute av landet allerede. Skal holde øyne og ører åpne :)

Skrevet

Slettet innleggene med navngitt person. Så lenge dette ikke er bevisst så lar vi alt slik ligge...

Skrevet

Jeg så bilen i går men var før du postet denne tråden tror jeg. Så bilen i Porsgrunn kjøre bortover. Så nyvasket ut. Men regner med dette er før den ble stjålet.

Hvis du vil, kan vi lage en etterlysning på www.sviddgummi.no forsiden. Vi har flertallet av leserene våre fra Grenlands området.

Skrevet
Jeg så bilen i går men var før du postet denne tråden tror jeg. Så bilen i Porsgrunn kjøre bortover. Så nyvasket ut. Men regner med dette er før den ble stjålet.

Hvis du vil, kan vi lage en etterlysning på http://www.sviddgummi.no forsiden. Vi har flertallet av leserene våre fra Grenlands området.

Mye mulig dette, men når på dagen så du den?

Tar gjerne i mot tilbudet

Skrevet
Problemet er at jeg husker ikke, men var vel rundt 1-2 tiden kanskje. Husker ikke helt sikkert.

Vi publiserer en etterlysing nå

Hvem vei/rettning?

Kan ikke være meg i den tiden der..

Skrevet

Det var mellom 11 og 12 sier fattern. Vi så bilen begge to da vi var å vei til Herkules. Det var på Porsgrunnsveien vi så bilen. Da kjørte den mot Porsgrunn mener jeg. La ikke veldig merke til den, men syns fargen var spesiell og da kikket jeg litt.

Har du navn og tlf en kontaktperson kan kontaktes på i vår etterlysing? Og litt mer info om når den ble tatt. Klokkeslett osv. Detaljer

Skrevet
Det var mellom 11 og 12 sier fattern. Vi så bilen begge to da vi var å vei til Herkules. Det var på Porsgrunnsveien vi så bilen. Da kjørte den mot Porsgrunn mener jeg. La ikke veldig merke til den, men syns fargen var spesiell og da kikket jeg litt.

Har du navn og tlf en kontaktperson kan kontaktes på i vår etterlysing? Og litt mer info om når den ble tatt. Klokkeslett osv. Detaljer

11-12 kan være meg.. F... og!

Jeg var på downtown mellom 11-12 en gang husker ikke nøyaktig.

Men i mellom tidsrommet 11-14.00 så er den borte

Kjell Erik Andreassen

Tlf: 46132936

Intriøret er ganske spessielt lett å kjenne igjen. (grått/hvit i midten og svart på sidene)

Ellers er det vel fargen. 17" felger husker ikke merket, men ikke nye.

Sitter nye 225/45-17 vinterdekk på.

Ellers er det barnestol i bilen (Recaro)

Sony cd spiller med bluethoot osv.

Girkule med lys i (førstegir ned)

Skrevet

Takker :)

Men det står litt feil, ingen som veit nøyaktig når den ble stjålet.

Mellom 11-12 annkom jeg downtown så den ble nok ikke borte da. Men skriver du mellom 11-14 så er tidrommet riktig.

Edit: Fant en kvittering fra noe jeg kjøpte der. Der er klokkeslettet 12.03 så kansje jeg kom ditt 11.45 ca. Jeg kom ut rundt 14.00 tiden å da var den borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...