Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 139
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
er ikke noe kameraovervåkning el. der bilen sto parkert da?

Aner ikke, regner med securitas hadde sjekket dette da.

De letet først etter bilen i ca 20min. De mente kansje jeg hadde parkert andre steder. Så spurte de etter reg nr på bilen sa jeg ikke husket dette. Men der begynner på UR sa jeg.. da kom de tilbake å sa.. sikker på at det er bmw du har, de hadde nemmelig funnet en vw blå med ur reg nr..

Da tenkte jeg med meg selv, at disse er det ikke mye hjelp å få av.

Skrevet
er ikke noe kameraovervåkning el. der bilen sto parkert da?

Aner ikke, regner med securitas hadde sjekket dette da.

De letet først etter bilen i ca 20min. De mente kansje jeg hadde parkert andre steder. Så spurte de etter reg nr på bilen sa jeg ikke husket dette. Men der begynner på UR sa jeg.. da kom de tilbake å sa.. sikker på at det er bmw du har, de hadde nemmelig funnet en vw blå med ur reg nr..

Da tenkte jeg med meg selv, at disse er det ikke mye hjelp å få av.

Er det mulig? hoff får håpe bilen din kommer til rette snarest, og i en bit! Skal holde øynene oppe her i midtnorge, hvis den mot formodning skulle dukke opp her.

Skrevet

Vi har også sendt ut en MMS med bilde og kontaktinformasjon til flere av våre medlemmer hos Sviddgummi.no hvor vi ber dem holde utkikk etter bilen. Hvis bilen din er her i distriktet, er sjansen god for å bli funnet så lenge den ikke er demontert.

Blant annet har vi gitt beskjed til våre kontakter hos Falck og taxi sentralen.

Skrevet
Vi har også sendt ut en MMS med bilde og kontaktinformasjon til flere av våre medlemmer hos Sviddgummi.no hvor vi ber dem holde utkikk etter bilen. Hvis bilen din er her i distriktet, er sjansen god for å bli funnet så lenge den ikke er demontert.

Blant annet har vi gitt beskjed til våre kontakter hos Falck og taxi sentralen.

bra jobbet :D

håper du finner igjenn bilen like hel og pen :evil:

Skrevet

Nei og nei :(

Slik jeg ser det har vi to alternativer her.

A) Vi snakker om hjernedøde nordmenn som har stjålet en lett gjenkjennelig bil og tror de kan demontere den uforstyrret.

B) Vi snakker om mindre hjernedøde utlendinger som har tatt en lett gjenkjennelig bil og stuet den inn i en container og skippet den til utlandet.

Jeg håper vi snakker om alternativ A.

Denne bilen skal jeg klare å identifisere i mørket på 30m avstand. E30 M3 får meg stort sett til å hoppe i setet og titte ekstra, så jeg er på utkikk.

Regner med de fleste fikk med seg navnet på de to ungvalpene som ble tatt for medvirkning ifrb med GT tyveriet. De er neppe så dumme at de tar enda en spesiell bil, men jeg hadde fulgt Ballder sitt råd likevel.

Skrevet

Jæævlig kjipt.... Du kjenner ingen som kjører taxi i området, i så fall få dem til å sende ut en etterlysning til alle sjåførene, at de må holde utkikk etter bilen..! Alle drosjene tilsammen kjører/dekker ett enormt område i løpet av en dag, så hvis bilen fortsatt er i nærområde er det stor sjanse at en av sjåførene treffer på den...

Skrevet

Kjenner at jeg blir utrolig irritert og provosert over at tjuvpakk kan være så frekke! De skulle faen meg blitt skambanka i all offentlighet! BMW-miljøet i dette området av landet er relativt stort og etablert over tid, synd at denne saken igjen bidrar til å øke det dårlige ryktet byen har fra før.

Skal ihvertfall ringe deg hvis jeg hører eller ser noe her oppe! Men sjansen for at den står på en eller annen låve eller i en garasje, er vel dessverre stor....... :(

PS: Har du sjekket Autopass f.eks, at bilen har passert en bomstasjon?

Skrevet

ja sjekk autopass, pluss at statensvegvesen har en god del overvåkningskameraer rundt langs veiene, du kan jo ta en tlf å høre. Får håpe de kan komme til hjelp for en gangs skyld :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...