rindegut Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Skrevet Februar 15, 2010 har allerede bud på 1000 inkl frakt
aslex Skrevet Februar 17, 2010 Skrevet Februar 17, 2010 Shadowline lister er ikke så dyre så det er verdt bryet med å lakkere de. Og det blir ikke bra å lakkere de uten å ta de av og det er umulig uten å ødelegge. Koster vel en 3,4 tusen for nye og det blir kjempe bra.! Verdt det! Snakker av erfaring.
rindegut Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Skrevet Februar 17, 2010 ja de rundt vinduene blir ødelagt når du prøver å tå dem av , har en far som jobber på bildemontering og der har vi prøvd flere ganger går greit å få av skrapelistene , men de oppe er ikke råd å få av like fin. derfor jeg skal ha nye . m listene selges fordi jeg har 2 sett , og 2 sett sorte lister til original bakfanger med pdc
opeth84 Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 Shadowline lister er ikke så dyre så det er verdt bryet med å lakkere de. Og det blir ikke bra å lakkere de uten å ta de av og det er umulig uten å ødelegge.Koster vel en 3,4 tusen for nye og det blir kjempe bra.! Verdt det! Snakker av erfaring. 3-4 000?! nei,da beholder jeg heller de forferdelige chrom listene. men forstår bare ikke hvorfor bmw lager noe slikt klovneri. chrom på sidene,sort fremme og bak. ARG! lykke til med salg! free bump
rindegut Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Skrevet Mars 6, 2010 m listene og listene til bakfanger kan selges hver for seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå