KKise Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2010 Den jeg prøvde på er 91 modell, og den som ikke går er fra 94 mener jeg, er litt utsikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Mener du at b25 motoren du har i din bil er 94'mod. Mens at den b25 motoren hjernen din virker i er en 91'mod ? Hvilken årsmod er hjernen fra da? Hvis din motor er en 94'mod har den ihvertfall Vanos da dette kom i slutten av 92 (ble levert på alle m50 fra og med modellåret 93), er du da sikker på at hjernen du har (som fungerer på non-Vanos) vil fungere på en Vanos motor hvis det er det du har ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2010 Jeg har ikke vanos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 For å være helt på den sikre siden med vanos uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå