BMWM Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Da har jeg endeli fått hentet ny bil! Etter 1 måned med intens leting på finn.no å autodb, fant jeg endeli en bil som var etter mine ønsker, så jeg falt rett å slett får denne. Bilen er en E81 118D 2008 modell, kjøpt ny på jæger i bergen og bestilt med 143hk i motsettning til de fleste andre som er 136hk. Den er har komplett m-pakke, comfort-pakke og advantage-pakke. Den har også. - HIFI-anlegg - Antrasitt taktrekk - Skipose -Originale BMW blackline baklykter -BMW aerodynamic takspoiler -Lumma lyktesenker/øyelokk. -6000K angeleyes ringer (ikkje på bilda) -Ultrabright tåkelyspærer -Originale BMW-sportspedaler. -Høyglans Shadowline -Nedfellbare hodestøtter bak. -Velour- og gummimatter. -Bagasjeromsmatte. -Interiørlister i profilert aluminium. -18" originale M-sport felgar med 215/40 framme og 245/35 bak. -16" originale BMW 229 felger med Nokian piggfrie dekk. +++ Bilen er en drøm å kjøre å går jo ganske gått også Liten lett bil, med hjul i hvert jørne å bakhjulsstrekk var noe av grunnen til att jeg ville prøve 1 serie. Jeg er vertfall storfårnøyd! Bilder! Fra anonsa: Fra dagen jeg henta den: Den ferga rakk vi ikke... Skitten!... På tide me vask! Mye bilder, men d liker vi jo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Pen bil! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Stili bil ditta:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Har begynt å like dette karosseriet. Iallefall i 3dørs. Noen utfyllende felger vil nok gjøre underverker med denne bilen Tøff bil, gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Nyere BMW er utrolig lekre i hvitt med M-pakke Tøff liten bil som er gjort mye riktig med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Gratulerer med lekker bil. Går vel sikkert bra nok som 118 også, tenker jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2010 takktakk! Er kjempefornøyd med bilen! Ja jeg synst bilen går bra jeg, vurderer chip, men er ikke sikker på hvilke konsekvenser jeg kan møte på me tanke på motor å slikt? Ellers vet jeg ikke helt hvilke planer jeg har får bilen, tror ikke jeg vilr rote så mye me den. Felger å senkefjører må vere d enesete:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mak1990 Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Kjempefin bil. Felger og diskre senk så er den perfekt! Kan jeg spørre hvor du kjøpte pærene til parklysene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2010 Kjempefin bil. Felger og diskre senk så er den perfekt!Kan jeg spørre hvor du kjøpte pærene til parklysene dine? takk, ja d er under vurdering, men veit ikke hvor mye jeg vil bjynde å tukle me den.. de veit jeg desverre ikke, de var på da jeg kjøpte bilen, syns de ser meget bra ut;) er også skiftet til hvite pærer i grøftlysa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Februar 16, 2010 Share Skrevet Februar 16, 2010 Gratulerer med ny bil Ser ut som en flott bil. Må bare ikke glemme e30en helt nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 16, 2010 Share Skrevet Februar 16, 2010 Knallpen bil i rett farge, og med riktig utstyr har du vurdert sorte nyrer? Tror det hadde blitt knall på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2010 Takker! E30en er parkert opp med farmor, der blir den stående til våren så får vi se va jeg finner på der:P Har ikke lakt så mye planer enda, men sorte nyrer skal under vurdering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 da var sommerfelgen eendeli på! bilen ser 1000 ganger bedre ut:D bilder!: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Kjempeflott bil!! Jeg er meget fornøyd med 1. Har ett problem om dagen, alle dørlistene knaker som en gammel amerikalinje, er det silikonfjerner som er tingen her, at lyden kommer fordi den forrige eieren har klint på silikon for å beskytte dem om vinteren? Har du opplevd dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 denne var bare helt riktig,nydelig bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå