Gå til innhold

Min BMW E60

nicolaib
 Share

Anbefalte innlegg

********** OPPDATERT 18.05.10 - BILDER PÅ SIDE 2 *****************

31401_439581395464_575155464_5800591_886026_n.jpg

Bilen er en helt original 04' BMW E60 520i med 19" M6 felger. Har nå fått montert på m-optikk og et justerbart senkesett. Videre planer er å ha på noen spacere bak, samt montere 4-rørs eksosanegg. Vurderer også å montere et par m5-gjeller i forskjermene jeg har liggende.

Kommer flere bilder senere, innvendig osv :)

Kom gjerne med synspunkter og tips jeg kan gjøre med bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil! kjørt mange mil i slik e60/e61 og kan vel si at du har fått deg en godbil:) interiør bilder? Forresten, få på no spacere bak samt noen dekk med litt høyere profil...så litt rar ut den bakfelgen...

Takk for det :) Interiørbilder kommer! Er på jobb i nordsjøen nå. Hmm.. det er godt mulig, skal bytte ut sommerdekkene nå til våren. Så vi får se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med E60 :)

Hvilken farge er det på bilen? Hvilket justerbart har du kjøpt?

Takk for det :) Den er mørk blå, husker ikke helt fargenavnet. Kunne det være mysticblue? Er ganske spesiell i fargen, da de fleste E60'ene i nærområdet her er grå eller svart :) Men dette kan jeg sjekke opp når jeg er hjemme fra jobb.

Jeg kjøpte Supersport Justerbart senkesett 35-65 mm fra GS :) Tror det kostet rundt 9000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med flott bil! Bortsett fra m5-gjellene, høres det ut som bilen får det godt.

Fargen ser ut som Carbon Black. Samme som på min :D

Tusen takk :) Hehe, er delte meninger om de m5-gjellene. Så er mulig de havner på finn.no til slutt!

Fant forresten et bilde av en annen E60 som viser bedre hvilken farge jeg har på bilen:

http://images.clickedit.co.uk/188/YF56WRD_1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mystic kan stemme bra det ja. Har du montert senkesettet? Når det blir gjort, så krever jeg tilbakemelding ;)

Er ute etter justerbart selv, men vanskelig og velge. Må ha et justerbart som kan senke mye bak.

Har ikke montert det, nei.. Blir vel i løpet av neste fritur kanskje :) Skal gi tilbakemelding og oppdatere med bilder, selvfølgelig! Lette en stund jeg også, og falt på det settet fra GS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til forumet Nicolai, og gratulerer med fin bil, og bra planer :)

M5-gjellene tror jeg at jeg ville spart meg for.

Har ikke eid en E60 ennå selv, men må jo bare ha det før eller senere :wink:

Takk for det! :) Hehe, jeg har blitt usikker selv etter å ha fått en del tilbakemeldinger på de gjellene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...