FredrikE24 Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Er det samme farge? Syntes det var dårlig dybde i lakken og "appelsinhud"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 i like it...var litt annerledes farge enn diamantsort? Skamsenk og noen gullfelger med masse kant så blir det fett!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Det er appelsinhud på den ja, hadde en lakkerer til å se på den i stad, han mente det var lakken som gjorde det, lakken jeg brukte virker til å være litt for grovkornet, han mente også at jeg kunne ikke stilt sprøyten til å gi noe mer en jeg har gjort. Det er ikke brukt klarlakk på denne så appelsin og uten klarlakk gir ikke mye dybde men som sagt så var utgangspunktet mitt å få tatt allt småtteri som var på bilen, å jeg er litt slik at allt som er gjort skal være gjort av meg bilen har fått hel farge å kan gå vinteren friskt i møte Men skal vannslipes med 2000 papir å maskinpoleres om et par uker for å se om jeg kan få freshet opp glansen litt, ble annbefalt av lakkereren å prøve på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Fargen som er brukt er Ral 7021 Gråsort Senk skal komme, har egentlig planer om å lakke senter i borbet felgene i samme farge med polert kant for å se hvordan det blir Fikk litt sig på baksjermen men han lakkeren ga med en litt snedig løsning hehe legg over et tynt lag men finsparkel, vannslip med 2000 papir til sparkelen er borte da vil siget også være vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 var du ute med denne på notodden her en lørdag? når det var fest på høvleriet på gransherad? såg en veldig lik e32 som var veldig blank og fin, såg nylakka ut... deg det eller?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 var du ute med denne på notodden her en lørdag? når det var fest på høvleriet på gransherad? såg en veldig lik e32 som var veldig blank og fin, såg nylakka ut...deg det eller?! Det ver nok ikke meg men har også sett en kanske fin en i lignende farge i bø noen ganger. Min lakkerte jeg i går så var ikke den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå